Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: S4 verhogen met Allroad veren?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    28
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard S4 verhogen met Allroad veren?

    Heren!

    Ik heb een bijzondere vraag. Ik ben van plan om volgend jaar met mijn 2009 B8 S4 Avant naar Zweden te gaan. Daktent op het dak, verstand op nul en gaan.

    Nou wilde ik alleen wat kleine aanpassingen gaan maken aan de S4 om hem wat meer voor te bereiden op de Zweedse natoer. Natuurlijk, minder grote velgen (nu 19") met wat meer offroad/ruwe omstandigheden banden, her en der wat bescherming van de lak, misschien zelfs wat meer licht etc..

    De hoogte van de auto leek mij ook een probleem. Ooit wil ik hem op een AirLift setje zetten, maar zo ver is het nu nog niet. Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om de veren van een A4 AllRoad over te zetten op de S4. Ik ben helemaal niet bekend met de setup van de AllRoad dus vroeg me af of een van jullie hier misschien wel bekend mee zijn. Anders is er nog de optie om van die ringen op de veren zelf te zetten maar dat leek mij niet zo'n heel veilig idee.

  2. #2

    Standaard Re: S4 verhogen met Allroad veren?

    Qua gewicht moet je met de veren en schokbrekers van een A4 3.0TDI Allroad wel aardig in de juiste richting gaan. De allroad is volgens mij niet met de 3.0tfsi geleverd dus even zoeken naar een motorvariant met vergelijkbare aslasten (een 2.0tdi kan mogelijk ook al wel genoeg wegen op
    de vooras maar dat is een kwestie van wat internet research.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •