Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 2.0 TDI 136 pk, turbo kapot--upgrade?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    33
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard 2.0 TDI 136 pk, turbo kapot--upgrade?

    Hallo,

    Ik rij met een B8 2.0TDI 136PK van 2008 met 195.000km, deze is gechipt naar 185pk maar nu begint mijn turbo te fluiten en zie ik olie aan de luchtinlaat, nu zou ik de turbo willen vervangen, het liefst zo snel mogelijk want vertrek binnen 3weken op ski verlof met de wagen.

    Heb het forum al wat doorzocht en nu las ik dat ik een turbo van een 170pk 'moeiteloos' zou kunnen plaatsen. Klopt dit en is dit een goed idee?
    Zijn er verder geen aanpassingen nodig aan software of lucht darmen of dergelijke?

    mvg,
    bezorgde audi rijder

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    32
    Posts
    89
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 TDI 136 pk, turbo kapot--upgrade?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vde technics Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ik rij met een B8 2.0TDI 136PK van 2008 met 195.000km, deze is gechipt naar 185pk maar nu begint mijn turbo te fluiten en zie ik olie aan de luchtinlaat, nu zou ik de turbo willen vervangen, het liefst zo snel mogelijk want vertrek binnen 3weken op ski verlof met de wagen.

    Heb het forum al wat doorzocht en nu las ik dat ik een turbo van een 170pk 'moeiteloos' zou kunnen plaatsen. Klopt dit en is dit een goed idee?
    Zijn er verder geen aanpassingen nodig aan software of lucht darmen of dergelijke?

    mvg,
    bezorgde audi rijder
    Heb dit ooit ook al eens gehoord dat een turbo van 170pk plug and play zou zijn.
    Volgens internet zouden deze wel moeilijk te vinden zijn...

    EDIT:https://www.audiforum.nl/forum/model...o-upgrade.html
    Laatst gewijzigd door Homienator; 20-02-19 om 14:32.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •