Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: 1.8 TFSI trilt, stuurt zwaar en trilt in stuur, koppeling slipt, pook piept

  1. #21
    Willi@m's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    249
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8 TFSI trilt, stuurt zwaar en trilt in stuur, koppeling slipt, pook piept

    En een "aankoopkeuring" ? Dan heb je een uitdraai wat er eventueel mis is. Zijn de kosten niet, ongeveer 60 euro denk ik. Ik heb het toen achteraf laten doen door Vag techniek. En alle kosten erna verhaald. Mvg
    "In Benzin Veritas"

    Audi A4 B8 1.8T Eissilber

  2. #22

    Standaard Re: 1.8 TFSI trilt, stuurt zwaar en trilt in stuur, koppeling slipt, pook piept

    Ik kom uit het Zuiden dus het liefste iemand uit de buurt maar verder weg is ook geen probleem.

    Aankoopkeuring had ik idd in gedachten maar dan bij een audi kenner

    Vanmorgen hield de auto toen die koud was ook wat in, haperde een beetje. Lijkt mij dus wel dat een check verstandig is

  3. #23

    Standaard Re: 1.8 TFSI trilt, stuurt zwaar en trilt in stuur, koppeling slipt, pook piept

    Geen idee hoe ver vagtechniek bij je vandaan is, maar daar zit je wel goed voor een 2nd opinion als zij daarvoor open staan. Maar meld de problemen wel op tijd bij je dealer ivm je garantie..

  4. #24

    Standaard Re: 1.8 TFSI trilt, stuurt zwaar en trilt in stuur, koppeling slipt, pook piept

    @Miva4 nog nieuws?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •