Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Welke instellingen mogelijk in groene menu MMI?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Leeftijd
    53
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Welke instellingen mogelijk in groene menu MMI?

    Hallo allemaal,

    Sinds kort de trotse bezitter van een Audi a4 avant 170 pk. Deze zelf geimporteerd vanuit Dutsland. Ben er heel blij mee en ben sinds ik hem heb continue bezig met het doorgronden van de software die er in zit. Zo heb ik het al voor elkaar gekregen om met het zogenaamde green menu mijn bluetooth te activeren zodat ik met mijn android gebruik kan maken van de ingebouwde telefoon mogelijkheden. Ben al paar keer bij garage geweest om te vragen of dit mogelijk is en krijg dan antwoorden als dat is onmogelijk en zo. dombo's zeg ik dan.

    Het groene menu is wat mij betreft zeer onduidelijk en heb dan ook steeds problemen dat iets nieuws werkt en er weer iets uitvalt. Zo krijg ik het niet meer voor elkaar om een andere taal als duits of engels te kiezen. En ja alle talen zijn aanwezig en geinstalleerd. Parkeersensoren doen het dan weer niet. Dan werkt de ami weer niet etc..

    Heb nu een kabel besteld om met vcds de computer uit te lezen.

    Is er een overzicht van instellingen voor het groene menu?

    Iemand misschien tegen hetzelfde aangelopen?

    Ik heb zelf een achtergrond in de IT dus die lulverhalen dat je iets kapot kan maken dat geloof ik dus niet. zeker niet met het groene menu. Je kan uiteraard de bootloader vernaggelen maar het is software en die kan je altijd aanpassen.

    groeten,
    Sjaak

  2. #2

    Standaard Re: Welke instellingen mogelijk in groene menu MMI?

    Zie de PDF in de download sectie, voor de A4/8K-A5/8T-Q5/8R -> https://www.audiforum.nl/forum/downl...p?do=cat&id=16

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •