Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Mirror dip aanpassen zonder electrical (memory) seats

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Mirror dip aanpassen zonder electrical (memory) seats

    Ik zou graag de Mirror Dip functie aanpassen van de spiegel aan de passagiers zijde, volgens het boekje wordt het opgeslagen bij de memory seats. Maar ik heb geen eens elektrische stoelen, laat staan memory seats.

    Als ik de draaiknop naar de rechtersspiegel draai en ik zet de auto in zijn achteruit lijkt het gewoon alsof de spiegel een bepaald aantal graden draait en datzelfde aantal graden weer terug ga. Het lijkt dus alsof het onafhankelijk is in welke positie de spiegel in eerste instantie staat. Als ik de spiegel namelijk helemaal naar boven draai en vervolgens de auto in zijn achteruit zet, draait hij ongeveer even veel graden naar beneden als dat die recht zou staan (ik weet niet zeker of dit standaard zo is).

    Als ik ook de spiegel aanpas terwijl de mirror dip functie geactiveerd is, dus wanneer de auto in zijn achteruit staat, lijkt de auto deze positie niet op te slaan, en gaat gewoon met een x aantal graden weer omhoog (waardoor ik vervolgens niet goed achteruit kan kijken).

    Wel is het zo dat de vorige eigenaar iets met vagcom aanpassen oid heeft gedaan, het groene menu was namelijk standaard al geactiveerd en needle sweep etc ook.

    Ik vraag me eigenlijk af of ik iets verkeerd doet, of dat het gewoon eraan ligt dat ik niet de memory seats heb.

  2. #2
    Jay47's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    43
    Posts
    304
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Mirror dip aanpassen zonder electrical (memory) seats

    Heb ik ook aan gezet, het werkt goed.
    Ik heb geen memory seats.
    Ik moet wel knopje draaien richting passagiers spiegel, dan werkt de dip als ik achteruit rij. Als de auto weer in neutraal zit of ik wil wegrijden dan gaat de spiegel terug naar de originele positie.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Mirror dip aanpassen zonder electrical (memory) seats

    Het probleem is echter niet dat de dip niet werkt, het werkt namelijk wel. Maar ik wil aanpassen hoe ver de "mirror dipt" en dat levert dus problemen op.

  4. #4
    EJ Quattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    39
    Posts
    115
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Mirror dip aanpassen zonder electrical (memory) seats

    Dat is niet mogelijk zonder memory seats
    RS6 C7 Dynamic Plus
    Ex: S4 Avant 3.0TFSI Quattro, A4 Avant 2.0TFSI Quattro, Corrado 2.0 16V, Golf 5 GTI 292pk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •