Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Driespaaks stuur monteren, airbagkabel overzetten?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Leeftijd
    35
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Driespaaks stuur monteren, airbagkabel overzetten?

    Beste lezers,

    Eindelijk na lang zoeken heb ik een 3-spaaks stuur gekocht die aan mijn eisen voldeed, alleen nu twijfel ik over de airbag kabel die er bij zit.
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij mis ik een kabeltje die ik over een plaatje moet schuiven. Iemand die hier meer van weet? Of zou ik mijn oude kabel van mijn oude stuur kunnen gebruiken? Tevens ook multifunctioneel.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Driespaaks stuur monteren, airbagkabel overzetten?

    Je hebt niet de goede kabel voor je drie-spaaks stuur nee, je mist de aansluiting voor de knoppen op je stuur.
    Ik heb er een how-to over geschreven, welliswaar voor een A3 maar dit geld 90% ook voor de A4.

    Wat jij moet hebben is een nieuwe airbagkabel, kost je ongeveer 55,- bij de dealer.
    Of het nummer wat ik in mijn handleiding ook geld voor de A4 kan ik geen garantie op geven, maar als ik de airbag zo zie en de stekkers zijn ze identiek aan die van de A3 en moet dat wel passen en werken.

    https://www.audiforum.nl/forum/techn...fit-a3-8p.html
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 18-11-19 om 20:09.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Leeftijd
    35
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Driespaaks stuur monteren, airbagkabel overzetten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Je hebt niet de goede kabel voor je drie-spaaks stuur nee, je mist de aansluiting voor de knoppen op je stuur.
    Ik heb er een how-to over geschreven, welliswaar voor een A3 maar dit geld 90% ook voor de A4.

    Wat jij moet hebben is een nieuwe airbagkabel, kost je ongeveer 55,- bij de dealer.
    Of het nummer wat ik in mijn handleiding ook geld voor de A4 kan ik geen garantie op geven, maar als ik de airbag zo zie en de stekkers zijn ze identiek aan die van de A3 en moet dat wel passen en werken.

    https://www.audiforum.nl/forum/techn...fit-a3-8p.html
    Bedankt @henkkeumus, een hele mooie how-to heb je geschreven. Voor dat ik een nieuwe airbag kabel koop zal ik eens kijken of mijn huidige airbag kabel de goede zal zijn. Er zit nu een 4 spaaks stuur in met stuurwielbediening, hopelijk is ie over te zetten. Iedergeval bedankt voor je bericht en duidelijke how-to.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Driespaaks stuur monteren, airbagkabel overzetten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agazzi Bekijk Berichten
    Bedankt @henkkeumus, een hele mooie how-to heb je geschreven. Voor dat ik een nieuwe airbag kabel koop zal ik eens kijken of mijn huidige airbag kabel de goede zal zijn. Er zit nu een 4 spaaks stuur in met stuurwielbediening, hopelijk is ie over te zetten. Iedergeval bedankt voor je bericht en duidelijke how-to.
    Ah, ik dacht dat de kabel op de foto in je post jouw huidige was.
    Als je nu al MF bediening hebt kun je de kabel gewoon overprikken ja!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •