Resultaten 1 tot 4 van de 4

Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2019
      Leeftijd
      38
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

Standaard Achterlichten Avant adaption kanalen

Goedendag,

Ik heb vandaag bij de audi dealer voor mijn audi a4 avant prefacelift met led achterlichten een op ebay geven uitgebreidere j393 module laten omwisselen en activeren. Dit ivm retrofit elektrische achterklep. Alles werkt netjes, alleen me achterlampen lijken wel us style. Heb ineens geen oranje blinkers meer achter. Nu heb ik al heel wat gelezen dat ik de waardes moet hebben voor de adaption kanalen van de j393 module. met name channel 195 tm 210 geloof ik.
      Of kan ik me oude goede j393 module tijdelijk terugplaatsen en de waardes van die kanalen opschrijven en in de nieuwe zetten, of moet die weer apart geactiveerd worden bij de dealer?

Rainesh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2007
      Kudos
      3
      Auto
      Audi A3

Standaard Re: Achterlichten Avant adaption kanalen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizzx Bekijk Berichten
      Goedendag,

Ik heb vandaag bij de audi dealer voor mijn audi a4 avant prefacelift met led achterlichten een op ebay geven uitgebreidere j393 module laten omwisselen en activeren. Dit ivm retrofit elektrische achterklep. Alles werkt netjes, alleen me achterlampen lijken wel us style. Heb ineens geen oranje blinkers meer achter. Nu heb ik al heel wat gelezen dat ik de waardes moet hebben voor de adaption kanalen van de j393 module. met name channel 195 tm 210 geloof ik.
      Of kan ik me oude goede j393 module tijdelijk terugplaatsen en de waardes van die kanalen opschrijven en in de nieuwe zetten, of moet die weer apart geactiveerd worden bij de dealer?
      Zou gewoon even googlen of een forum lid vragen om zijn channels te posten ipv module terugplaatsen etc

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
      A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
      VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2019
      Leeftijd
      38
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

IK heb ze weer voor elkaar hoor, van een kennis die zelfde wagen heeft even uitgelezen en mijn kanalen weer aangepast, werkt weer perfect

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizzx Bekijk Berichten
      IK heb ze weer voor elkaar hoor, van een kennis die zelfde wagen heeft even uitgelezen en mijn kanalen weer aangepast, werkt weer perfect
      Top, plaats gelijk de waarden hier ff, makkelijk voor de volgende, die hier met de zoekfunctie terecht komt.

Peeet
      A5 Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6/2013 - Daytona Grey - Black Optiek - 19'' Titanium Rotors -> Retrofits Topic A5
      ex A4-B8 2009 A4-B7 2005 A4-B6 2001 A4-B5 1996 80-B3 1988 VCDS regio zld Retrofits ex A4-B8-Topic

Forum Rechten