Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Achterlichten Avant adaption kanalen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Leeftijd
    42
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Achterlichten Avant adaption kanalen

    Goedendag,

    Ik heb vandaag bij de audi dealer voor mijn audi a4 avant prefacelift met led achterlichten een op ebay geven uitgebreidere j393 module laten omwisselen en activeren. Dit ivm retrofit elektrische achterklep. Alles werkt netjes, alleen me achterlampen lijken wel us style. Heb ineens geen oranje blinkers meer achter. Nu heb ik al heel wat gelezen dat ik de waardes moet hebben voor de adaption kanalen van de j393 module. met name channel 195 tm 210 geloof ik.
    Of kan ik me oude goede j393 module tijdelijk terugplaatsen en de waardes van die kanalen opschrijven en in de nieuwe zetten, of moet die weer apart geactiveerd worden bij de dealer?

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Achterlichten Avant adaption kanalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizzx Bekijk Berichten
    Goedendag,

    Ik heb vandaag bij de audi dealer voor mijn audi a4 avant prefacelift met led achterlichten een op ebay geven uitgebreidere j393 module laten omwisselen en activeren. Dit ivm retrofit elektrische achterklep. Alles werkt netjes, alleen me achterlampen lijken wel us style. Heb ineens geen oranje blinkers meer achter. Nu heb ik al heel wat gelezen dat ik de waardes moet hebben voor de adaption kanalen van de j393 module. met name channel 195 tm 210 geloof ik.
    Of kan ik me oude goede j393 module tijdelijk terugplaatsen en de waardes van die kanalen opschrijven en in de nieuwe zetten, of moet die weer apart geactiveerd worden bij de dealer?
    Zou gewoon even googlen of een forum lid vragen om zijn channels te posten ipv module terugplaatsen etc

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Leeftijd
    42
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Achterlichten Avant adaption kanalen

    IK heb ze weer voor elkaar hoor, van een kennis die zelfde wagen heeft even uitgelezen en mijn kanalen weer aangepast, werkt weer perfect

  4. #4

    Standaard Re: Achterlichten Avant adaption kanalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizzx Bekijk Berichten
    IK heb ze weer voor elkaar hoor, van een kennis die zelfde wagen heeft even uitgelezen en mijn kanalen weer aangepast, werkt weer perfect
    Top, plaats gelijk de waarden hier ff, makkelijk voor de volgende, die hier met de zoekfunctie terecht komt.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •