Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: MMI 3G muziek streamen

  1. #1
    AgeQuattroTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    39
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard MMI 3G muziek streamen

    Hallo allemaal,

    Hoe kan ik in mijn Audi muziek streamen met mijn Spotify en MMI 3G basic. Ik heb twee SD slots in de voorzijde, maar wil dolgraag digitale radio afspelen als ik naar wintersport rijd, of Spotify gebruiken.

    Alvast bedankt!

    Age

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G muziek streamen

    Oké, waarschijnlijk krijg je 200 reacties dat dit al vaker gevraagd is en dat je de zoekfunctie moet gebruiken.

    Ik ga het toch kort even voor je uitleggen.

    Er zijn 2 mogelijkheden, je hebt AMI of niet. Een eenvoudige manier om te weten of je AMI hebt is om te kijken in het dashboardkastje. Als daar een aansluiting als deze zit:

    Dan heb je AMI. Als die er niet zit, check dan even in je middenconsole of daar een AUX aansluiting zit.

    Heb je AMI? Koop dan een AMI naar bluetooth kabeltje. Van wat ik begrijp van andere op het forum, is iedereen fan van een ViseeO Tune2Air. Plug dat in en klaar is kees.

    Heb je geen AMI maar een AUX ingang in de middenconsole? Dan wordt het of AMI retrofitten waarmee je de AUX ingang verliest (ik zoek ook nogsteeds een mogelijkheid om AUX te behouden en AMI mogelijk te maken, zou technisch gezien vrij makkelijk moeten zijn maar de realiteit is een stuk harder). Of een AUX Bluetooth kastje kopen, dit heb ik momenteel en maakt t mogelijk om bluetooth te gebruiken, maar helaas krijg je geen interface op de MMI en kun je ook de knoppen niet gebruiken om het volgende nummer aan te zetten of om te scrollen in je playlist.

  3. #3
    Willi@m's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    249
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G muziek streamen

    ALS je AMI hebt kijk dan ff op de bekende chinese site. Ben je voor een tientje klaar en werkt goed.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •