Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Lage topsnelheid 3.0 TDI (245 pk)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Lage topsnelheid 3.0 TDI (245 pk)

    goedemiddag Audi liefhebbers

    ik heb een Audi A4 avant B8 3.0 V6 TDI (245pk) deze Audi gaat op de teller niet harder dan 220 km/h weet iemand of er misschien iets aan de hand is want zie overal dat de topsnelheid 250 km/h moet zijn.
    voor de rest rijd de auto top en heb ik geen problemen.

    vriendelijke groet
    nova

  2. #2

    Standaard Re: Lage topsnelheid 3.0 TDI (245 pk)

    In sommige autos kan een drive select setting de maximale snelheid beperken. In die gevallen haal je alleen de max. snelheid in auto of dynamic. Kan dat het zijn?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lage topsnelheid 3.0 TDI (245 pk)

    dit is denk ik niet het geval ik heb op gps precies 223 km/h gereden dus dit lijkt mij een rare Max snelheid. als dit het wel zou zijn hoe kan ik dan checken of er een Max snelheid is ingesteld ik heb net gezocht in het systeem in de auto maar kon dit niet vinden.

  4. #4
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Heb je drive select? Kies dan 1 van de instellingen die @Raz0r noemt en kijk of je verder komt.
    Gratis tip: doe dat niet in NL.....

    @Raz0r
    Dat is een interessant optie! Weet je hoe je dat kunt instellen? Ik zou bepaalde chauffeurs graag willen matigen.......
    Laatst gewijzigd door tom; 08-05-20 om 13:47.

  5. #5

    Standaard Re: Lage topsnelheid 3.0 TDI (245 pk)

    Nee dat is dan affabriek dat 'ie de maximale snelheid niet haalt in bijv. eco. Geen idee of dat met tuning nog kan worden meegenomen.


  6. #6
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Lage topsnelheid 3.0 TDI (245 pk)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door supernova1 Bekijk Berichten
    dit is denk ik niet het geval ik heb op gps precies 223 km/h gereden dus dit lijkt mij een rare Max snelheid. als dit het wel zou zijn hoe kan ik dan checken of er een Max snelheid is ingesteld ik heb net gezocht in het systeem in de auto maar kon dit niet vinden.
    Bij mij als ik op car druk en de instellingen opties bekijk kan ik een begrenzer zelf instellen. Ik rijd een 2.7tdi elektronische begrenzer geeft aan een top van 240 en heb dat 240 ook netjes gereden zonder moeite. Ongeacht of ik op auto drive sta of op dynamic stand.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •