Resultaten 1 tot 2 van de 2
    1. #1

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2018
      Posts
      2
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A4

      Standaard Diverter valve 1.8T defect?

      Hallo Allemaal,

      Laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn Audi A4 B8.5 1.8 automaat (stage 1 gechipt +-220 pk) minder vermogen heeft. Nu zat ik te denken dat het misschien aan de diverter valve kan liggen. Hoe kan ik testen dat de diverter valve niet goed zijn werk meer doet?

      Mocht het zijn dat de diverter valve defect is, welke raden jullie dan aan om te kopen? Ik heb veel gelezen over de GFB DV+ en neig naar deze te gaan. Is er na het installeren een normale hoorbare turbo? Ik hoef niet een overdreven hoorbare turbo flutter. Wat is jullie mening hierover?

    2. #2

      Standaard re: Diverter valve 1.8T defect?

      Gewoon een originele, lijkt me sterk dat hij stuk is, maar het kan.
      Die GFB dingen leveren geen enkel voordeel op in de echte wereld, op papier overigens wel en tussen de oren, gemeten niet.
      Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
      TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
      www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •