Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: MMI 3G plus componentenbeveiliging

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI 3G plus componentenbeveiliging

    Bedankt voor het antwoord. Lijkt me wel tricky, als je iets vervangt dat je dan risico hebt dat de wagen niet meer wil rijden. Persoonlijk zou ik graag een teller-unit hebben met kleurendisplay tussen de tellers, maar denk als ik deze zou vervangen dat de wagen niet meer zal willen starten i.v.m. startblokkering.

  2. #22
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G plus componentenbeveiliging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bardi001 Bekijk Berichten
    Bedankt voor het antwoord. Lijkt me wel tricky, als je iets vervangt dat je dan risico hebt dat de wagen niet meer wil rijden. Persoonlijk zou ik graag een teller-unit hebben met kleurendisplay tussen de tellers, maar denk als ik deze zou vervangen dat de wagen niet meer zal willen starten i.v.m. startblokkering.
    Vaak kan je nog wel met de auto rijden en zullen alleen de nood-functies werken. De startblokkering zit tegenwoordig niet meer in de tellerunit. Ik heb dat bv bij mijn oude A6 4F gedaan. Nieuwe unit erin er rijdend mee naar de dealer geweest om laten in te leren. Alleen het toerental en de verlichting werkte. Voor de rest niks.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI 3G plus componentenbeveiliging

    Dat klinkt positief. Ik zou het willen proberen op een A6 4G. Heb een teller-unit gevonden met ongeveer dezelfde km stand. Kunnen ze de km stand ook corrigeren? Of is er dan een aanpassing van de dealer in de car-pass (België)?

  4. #24

    Standaard Re: MMI 3G plus componentenbeveiliging

    Tellerstand kan alleen gewijzigd worden bij een nieuwe tellerunit onder de 100 kilometer daar boven schijnt het !legaal! niet meer te kunnen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •