Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Kleuren DIS retrofit

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Kleuren DIS retrofit

    Hi all, ik lees al een tijdje mee en heb al aardig wat dingen aan mijn Audi kunnen doen met dank aan AF maar er is nog één ding waar ik graag aandacht aan wil besteden en dat is het upgraden van mijn huidige (rode) tellerunit naar een nieuw insctrumentencluster met kleurenscherm. Nu is er op Amerikaanse/Engelse fora voldoende over te vinden maar hier is het behoorlijk karig (ja ik heb gezocht..) Is er hier iemand die al successvol een retrofit heeft gedaan van een teller met rood scherm naar een teller met kleurensherm? ik ben me er van bewust dat ik of een teller met een soortgelijke KM stand moet hebben, hoger is geen probleem want dan wacht ik gewoon tot ik daar ben en zet hem er dan in maar een teller met een lagere stand zal aangepast moeten worden. Hier zijn ook wel wat opties voor.. Tot slot zal hij vrijgeschakeld moeten worden maar dat komt ook wel goed.

    Long story short, ik ben vooral opzoek naar wat ervaringsdeskundige die dit al een keer hebben gedaan

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Kleuren DIS retrofit

    kleine bump maar gezien de hoeveelheid reacties denk ik dat ik dan voldoende weet..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •