Hallo iedereen,

Ik heb 2 weken geleden een audi S4 uit 2009 met b&o sound systeem gekocht maar heb vanaf dag 2 dat ik heb, heb ik al problemen met de MMI
Heel raar maar elke ochtend werkt er niets van radio en navigatie. Heel de mmi valt uit. Soms gewoon zwart scherm, soms komt er wel beeld op het scherm maar geen klank en dan komt er op het scherm dat het uur 00:00 is. en dat hij naar fm radio zenders aan het zoeken is.
Soms start alles normaal op, met het juiste uur en de zenders maar nooit geen geluid.
Als ik hem na mijn werk 8-9 uur later start werkt alles perfect, klank, beeld, navigatie, alles werkt zoals het hoort.
Het enige waar hij dan soms problemen mee heeft is bluetooth verbinding.
Dit werkt niet altijd automatisch, soms helemaal niet, soms wel en dan werkt het perfect.

Als ik bij radio op het menu band ga kijken staat daar DAB+ (lijkt me raar dat dit origineel zou zijn bij een wagen uit 2009)
zenders van de dab+ laadt het systeem perfect maar nooit geen klank, enkel via FM of via de 6 CD lader in de middenconsole boven de klimaat unit of via de aux in het handschoenkastje


de versterker is 3 weken geleden, net voor ik hem kocht, bij audi vervangen, hier heb ik nog een jaar garantie op en ben ook al terug bij audi geweest om hem te laten uitlezen. De 2 duurste onderdelen om te laten vervangen hadden beide geen enkele foutcode of melding zeiden ze daar. Maar voor verder er achter te zoeken moest ik hem verschillende dagen binnen brengen.

iemand hier raad mee?

thx voo de hulp alvast

Jarno