Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Airco werkt niet meer

  1. #1

    Standaard Airco werkt niet meer

    Goedendag,

    Onze airco had te weinig druk in het systeem dus dat resulteerde erin dat hij niet meer aangezet kon worden.

    We hebben het systeem laten vullen, diezelfde dag werkte het perfect en werd het ijskoud in de auto. Echter duurde dit niet lang en nu blaast hij alleen maar koude lucht. Ik heb hem uitgelezen met vdcs en kwam uit bij de volgende foutcode. Iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken?

    IMG_20210620_185140.jpg

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.571
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3

    Standaard Re: Airco werkt niet meer

    Morgen toch nog maar is de laptop eraan hangen en is kijken naar de meetwaardeblokken.

    Dankjewel!

  4. #4
    RappeFiets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Airco werkt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathijssewarte Bekijk Berichten
    Goedendag,

    Onze airco had te weinig druk in het systeem dus dat resulteerde erin dat hij niet meer aangezet kon worden.

    We hebben het systeem laten vullen, diezelfde dag werkte het perfect en werd het ijskoud in de auto. Echter duurde dit niet lang en nu blaast hij alleen maar koude lucht. Ik heb hem uitgelezen met vdcs en kwam uit bij de volgende foutcode. Iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken?

    IMG_20210620_185140.jpg
    Wel typisch dat hij even gewerkt heeft en dat vervolgens de magnetische koppeling problemen gaat geven. Hoop voor je dat het een stekker verbinding is die niet helemaal goed meer is. Ben benieuwd, hou ons op de hoogte.
    Laatst gewijzigd door RappeFiets; 22-06-21 om 10:28.

  5. #5
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.571
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Airco werkt niet meer

    Nog nieuws?

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •