Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Bereik sleutel: locatie antenne

  1. #1

    Standaard Bereik sleutel: locatie antenne

    Beste allemaal,

    Zoals meerdere mensen heb ook ik problemen met de ontvangst van de sleutel van mijn A4-B8 (2012).
    Ik moet naast de auto staan wil de afstandsbediening werken.
    Ik heb een nieuwe Varta batterij in de sleutel gedaan, maar helaas maakt dit geen verschil.

    Op Engelstalige forums heb ik gelezen dat de antenne aansluiting mogelijk in de achterbak, rechts zit.
    Vandaag heb ik een antenne kabel gevonden (zie onder, antenne aansluiting zit rechts boven). Het vreemde is, als ik deze antenne kabel eruit trek doet de radio en navigatie het nog gewoon. Vraag is dus: Welke antenne is dit überhaupt?

    Tweede vraag is uiteraard: Heeft iemand tips voor het verbeteren van mijn bereik? Lees: Waar zou ik nog meer kunnen kijken?

    Dank!

    antenne.jpg

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.128
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bereik sleutel: locatie antenne

    Ik heb dan een b7 maar toen ik de auto kocht had ik 2 sleutels waar 1 het helemaal niet deed en de ander moest je heel dichtbij het raam van het achterportier houden om open te drukken, bij de achterklep werkte al niet meer.
    Ik heb 2 gebruikte sleutels met een contactslot gekocht op ebay en daar de afstandsbedieningen gebruikt ingeleerd, immobilizer chip over gezet en klaar, werken nu op 30 meter.
    Dus grote kans dat dit bij jou ook het geval is.

    Zo
    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1899861
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •