Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: ISOFIX standaard in 2011?

  1. #1

    Standaard ISOFIX standaard in 2011?

    Dag allen,

    Vanmiddag zijn mijn vrouw en ik op pad geweest voor een Audi A4 Avant van 2011 ivm de komst van een kleine. Proefrit gemaakt en dol enthousiast weer naar huis. Alleen vergeten te vragen of de A4 wel Isofix heeft. En je raad het al: de A4 heeft geen isofix aan boord. En dat is wel een deal breaker.

    Nu had ik op het forum wel dit ticket gevonden: Achteraf inbouwen isofix A4 uit 2009. Maar daar werd het mij niet helemaal duidelijk of een A4 B8 van 2011 nu wel of niet de isofix beugels standaard al onder de bank heeft zitten. Om mij weer een autorit te besparen, zijn er andere manieren om er achter te komen? Ik las ook ergens dat het vanaf 2011 zelfs verplicht is...

  2. #2

    Standaard Re: ISOFIX standaard in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BJS01 Bekijk Berichten
    Dag allen,

    Vanmiddag zijn mijn vrouw en ik op pad geweest voor een Audi A4 Avant van 2011 ivm de komst van een kleine. Proefrit gemaakt en dol enthousiast weer naar huis. Alleen vergeten te vragen of de A4 wel Isofix heeft. En je raad het al: de A4 heeft geen isofix aan boord. En dat is wel een deal breaker.

    Nu had ik op het forum wel dit ticket gevonden: Achteraf inbouwen isofix A4 uit 2009. Maar daar werd het mij niet helemaal duidelijk of een A4 B8 van 2011 nu wel of niet de isofix beugels standaard al onder de bank heeft zitten. Om mij weer een autorit te besparen, zijn er andere manieren om er achter te komen? Ik las ook ergens dat het vanaf 2011 zelfs verplicht is...
    Beugels zitten er

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Standaard Re: ISOFIX standaard in 2011?

    Ok! Zijn de beugeltjes te voelen zonder dat ik de achterbank bij de garagist ga slopen? Toch anders nog even langs rijden maandag voor dubbelcheck....

  4. #4

    Standaard Re: ISOFIX standaard in 2011?

    De beugels zijn standaard aanwezig, met de how to kun je ze tevoorschijn toveren, ik heb het bij zowel een 2009 als een 2013 A4 achteraf aangebracht op de OEM manier (netjes de bank aangepast en een stukje stof laten naaien op de plek waar het OEM ook zit).

    https://www.audiforum.nl/forum/model...-2009-a-6.html

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •