Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: SD kaarten en telefoon support

  1. #1
    twdi
    Guest

    Standaard SD kaarten en telefoon support

    in de Proline (business) zit een nieuw MMI navigatiesysteem wat 2 kaartlezers heeft voor verschillende type SD kaarten.
    Ik zie alleen nergens wat de maximale grootte is die je kan gebruiken. Iemand enig idee?
    Indien groot genoeg, is dat een redelijk alternatief voor een CD wisselaar.
    In mijn huidige A4 uit 2005 kon volgens berichten ook maar 256Mb in, maar mijn huidige 2Gb doet het prima.

    Is er tevens ergens een lijst met gesupporte telefoons die goed werken met dit systeem? Kan ik meteen mijn abonnement weer verlengen met een nieuwe telefoon.

    Thx

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twdi Bekijk Berichten
    in de Proline (business) zit een nieuw MMI navigatiesysteem wat 2 kaartlezers heeft voor verschillende type SD kaarten.
    Ik zie alleen nergens wat de maximale grootte is die je kan gebruiken. Iemand enig idee?
    Indien groot genoeg, is dat een redelijk alternatief voor een CD wisselaar.
    In mijn huidige A4 uit 2005 kon volgens berichten ook maar 256Mb in, maar mijn huidige 2Gb doet het prima.

    Is er tevens ergens een lijst met gesupporte telefoons die goed werken met dit systeem? Kan ik meteen mijn abonnement weer verlengen met een nieuwe telefoon.

    Thx
    max. 2 maal 32 Gb... lekker veel dus

  3. #3
    twdi
    Guest

    Standaard

    O echt? Dan heb je geen cd wisselaar meer nodig dus. Kwestie van even goede mp3's maken en klaar.... Gaaf....
    Thx

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •