Pagina 2 van 144 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 2862

Onderwerp: A4 (B8) S-edition topic

  1. #21

    Standaard

    Gefeliciteerd erikko,

    Die van mij is deze week (nr42) al geproduceerd. Nu gaat-tie de stalling in tot januari... Waarom heb je het lichtpakket er niet bijgenomen? Nu heb je zelfs geen lampje in je dashboardkastje. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
    In bestelling:
    A4 Avant S-Edition Daytona 120pk, ABT 211pk, 255/35 x 19" .

  2. #22

    Standaard

    Hoi, MT bmw,

    Met het lichtpakket ging ik boven het leasebudget
    Wat houd het lichtpakket eigenlijk in behalve een dashboardkastlampje ?
    Misschien kan ik buiten de LM bijbestellen...

    Erik.
    Laatst gewijzigd door erikko; 16-10-09 om 21:11.

  3. #23

    Standaard

    Lichtpakket € 336,-
    - leeslampjes achter
    - instapverlichting
    - verlichte portierhendels interieur
    - verlichte make-up spiegels en ventilatieroosters
    - verlichte voetenruimte en dashboardkastje
    In bestelling:
    A4 Avant S-Edition Daytona 120pk, ABT 211pk, 255/35 x 19" .

  4. #24

    Wink

    Hoi,

    Dus eigenlijk alleen het verlichte dashboardkastje is nuttig
    Dat rommel ik er dan later wel in, dat moet toch mogelijk zijn ?
    Ik kijk volgend jaar wel ff het zal wel allemaal voorbereid zijn [hoop ik]

    Erik.
    A4 Avant S-Edition Daytona 120pk, chip tuned 211PK, 245/40 x 18" PQR e.d.

  5. #25
    Martin_'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    72
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Martijn,

    Ik zie dat je de S4 grill genomen hebt, ik heb hier en apart topic voor opgestart, maar helaas geen reacties gehad.
    Ik zit er ook over te denken om de S4 grill te nemen.
    Ik heb het S-line exterieur pakket als optie genomen, ik zie dit niet in jouw optie lijstje staan.

    Hoe weet je dat de S4 grill past op jouw uitvoering (zonder S-line exterieur pakket),
    en weet je ook of deze past wanneer voor het S-line exterieur pakket is gekozen.

    Groeten,

    Martin


  6. #26

    Standaard

    @Martin,

    Toen ik mijn auto bestelde vroeg ik er naar en het was de normaalste zaak van de wereld. Eigenlijk weet ik niet van de hoed en de rand maar ik vertrouw er maar op dat ze weten waar ze over praten. We zullen het zien. Ik ben er nog nooit ééntje tegengekomen in het wild. Je komt eigenlijk zelden mooie A4's tegen. Dat gaat nu wel veranderen nu de prijzen niet meer zo abnormaal hoog zijn.

    Het is jammer dat er niet zo veel enthousiasme over de A4 is als ik destijds had met de Golf V GTI. Zal wel met de prijs vs de leeftijd van de bestuurders te maken hebben.

    Gr.

    Martijn
    Laatst gewijzigd door MT-BMW; 17-10-09 om 20:34.
    In bestelling:
    A4 Avant S-Edition Daytona 120pk, ABT 211pk, 255/35 x 19" .

  7. #27
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT-BMW Bekijk Berichten
    Ik heb even geïnformeerd maar als je een S-Line uitvoering besteld icm 19" velgen ga je automatisch naar 2 cm verlaging. Ik weet niet hoe Cactus het geregeld heeft maar misschien denkt hij dat hij 3 cm verlaging heeft. Ik heb een 3 cm verlaagde gezien icm 19" en die ligt lager dan die van hem. Of hij heeft achteraf voor 19" gekozen.
    hallo allemaal

    ik heb dus WEL de 3 cm verlaagd onderstel (orgineel AUDI), welke kwam met 18" (die heeft PETEW nu!!)
    ik heb er 19"rs4 orgineel met Michelin onder laten zetten...20"ging net niet.

    ik heb wel de drive-select optie...dwz comfort,auto,dynamisch keuze qua vering, misschien scheelt dat wat in de hoogte door ander type vering?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door cactus; 18-10-09 om 10:26. Reden: kompleet gemaakt
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  8. Ad
  9. #28
    Martin_'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    72
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Zijskirts

    Het S-edition pakket meldt niets mbt zijskirts.
    Als je de S-edition foto bekijkt lijken deze er wel op te staan.

    Check ook foto's op Autoblog (hogere resolutie)
    http://www.autoblog.nl/image-gallery...i/A4_S_edition

    Wat denken jullie ?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT-BMW Bekijk Berichten
    Het is jammer dat er niet zo veel enthousiasme over de A4 is als ik destijds had met de Golf V GTI. Zal wel met de prijs vs de leeftijd van de bestuurders te maken hebben.
    Ik weet niet wat dat is, maar gelijk heb je - er is weinig enthousiasme rondom de A4. Vreemd, want er rijden wel een stuk meet A6 C6's rond op het forum.

    Prijs zal het trouwens niet zijn, want een S-Edition A4 is HEEL erg goed betaalbaar. Het was dat ik nu voor de 3 heb gekozen, omdat ik niet wilde bijbetalen, maar het prijsverschil is nihil.
    Laatst gewijzigd door 030; 18-10-09 om 19:48.

  11. #30

    Standaard

    @Martin,

    De getoonde foto betreft het style pakket wat alleen in Duitsland leverbaar is. Zie deze link; http://shop.audi.de/webapp/wcs/store...ProductListCmd Beetje slordig van Audi.

    @030,

    Er zullen nu wel meer liefhebbers komen. Veel mensen vonden een A4 te duur en dat kwam door de opties.
    In bestelling:
    A4 Avant S-Edition Daytona 120pk, ABT 211pk, 255/35 x 19" .

  12. #31

    Standaard

    Dan zijn we het helemaal eens.

  13. #32

    Standaard

    ... maar ik betwijfel of het aantal A4 S edition's hier uiteindelijk de A3 zal overtreffen!

  14. #33

    Standaard

    Er staan 500 exemplaren op de band. Reken maar van yes dat deze zich stuk voor stuk op Neerlandsch gaan bevinden. Ik denk echter wel dat de gemiddelde 4-rijder minder snel op een forum terecht komt imo. Dat geldt nog minder voor de 8-rijders und so weiter.

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin_ Bekijk Berichten
    Ik zie dat je 19" meebesteld heb, heb je ook rekening gehouden met de S-line verlaging (30mm) om te zetten naar de 1BE optie (20mm verlaging), staat in de prijslijst vermeld (Eur 0,00).

    Groeten en gefeliciteerd met je mooie aankoop.

    Martin
    martin zou je mij kunnen vertellen wat de meerprijs voor de s grille is

  16. #35
    Martin_'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    72
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deminino Bekijk Berichten
    martin zou je mij kunnen vertellen wat de meerprijs voor de s grille is
    Deminio,
    Als je bedoeld de S4 grill zit ik tegen de Eur 500,00 incl montage.
    Ik heb een S-line exterieur pakket als optie mee besteld.
    De dealer geeft mij (nog) geen garantie dat de S4 grill past (S-line exterieur bumper is anders dan de standaard bumper).
    Heb zelf de vraag gesteld aan Audi (per mail) maar helaas nog geen feedback gekregen.
    De dealer is via zijn Audi connecties ook nog niet verder gekomen.
    Ik wil dus wel een garantie dat het past, ik ga geen Eur 500 voor nop uitgeven
    Probleem punten zijn nog dat de S4 grill 2 gaten voor parkeer sensoren bevat (wat daarmee te doen want de S-edition heeft alleen parkeer sensoren achter....), en de S4 grill bevat natuurlijk het S4 embleem dat ik door een S-line embleem vervangen zou willen zien worden, hoe en wat weten ze ook nog niet precies.

    Kortom, zeker op het passen wil ik een bevestiging hebben, zolang dat niet zeker is geef ik geen GO aan de dealer.

    Martijn, wat was jouw prijs voor de S4 grill incl. montage, wat doe jij met de parkeer sensoren / S4 badge ?

  17. #36

  18. #37
    Martin_'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    72
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    030,
    Super posting ! Bedankt.

    Let op dat de S4 geplaatst is een S-line exterieur bumper, daar zou het dus zeker moeten lukken.

    Ik weet dus niet of de S4 grill in een standaard bumper (Martijn ?) problemen geeft.

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Er staan 500 exemplaren op de band. Reken maar van yes dat deze zich stuk voor stuk op Neerlandsch gaan bevinden. Ik denk echter wel dat de gemiddelde 4-rijder minder snel op een forum terecht komt imo. Dat geldt nog minder voor de 8-rijders und so weiter.
    Dat is ook wat ik bedoelde. Ik verwacht niet dat er hier straks 20 A4 s-editions zullen rondsurfen, terwijl er nu al wel zoveel A3 s-edition 'member' zijn.

  20. #39

    Standaard

    Ahh ok, I see. Ik had het woordje *hier* niet gezien.

  21. #40

    Standaard

    Hoi s line bestellers,spannend dat een aantal de auto reeds besteld hebben.
    Zelf word de mijne in januari 2o1o afgeleverd,abt,ramen b style getint,multitronic,stoelverwarming,licht en zicht.
    Inderdaad een heel mooie auto om te zien.Oh ja daytona grijs.Martin nog bedankt voor je reactie op de grille,mijn dealer de avenu
    groep kon mij daar niets over vertellen.

Pagina 2 van 144 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •