Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 59

Onderwerp: Getinte ramen A4 Avant B8

  1. #21
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deminino Bekijk Berichten
    Mij is afgeraden om een automatisch dimmende binnenspiegel te nemen omdat ik al af fabriek getinte ramen heb besteld. Word het zicht in het donker dan onveilig?
    De dimmende binnenspiegel zit er bij mij in, wat sjoeritzz zegt dimt vrijwel nooit Als optie lijkt het me een beetje zinloos, tenzij je wild wordt van een groen ledje op je spiegel.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    De dimmende binnenspiegel zit er bij mij in, wat sjoeritzz zegt dimt vrijwel nooit Als optie lijkt het me een beetje zinloos, tenzij je wild wordt van een groen ledje op je spiegel.
    Ok, bedankt voor je reactie. Ben overtuigd.

  3. #23

    Standaard

    Heeft iemand een foto van de origineel tint kleur vanaf de B-stijl?

    Ik zit erg te dubben of ik mijn toekomstige wel / niet met deze optie uitrust.... De mijne wordt "donker zilver grijs"
    Eerste: 3.0 TDI A4 Avant S-line bijna vol
    Huidig: 3.0 TDI A4 Avant Pro-Line Business Vol

    Mijn showroom: http://www.audiforum.nl/forum/Audiforum-showroom/1365

  4. #24

    Standaard

    Ik heb mijn B7 Avant 2005 bij glasstinting.nl laten doen in Breda. Super service. Die gasten weten echt waar ze mee bezig zijn. 5 jaar garantie. In frankrijk vonden de kinderen het heerlijk achterin. Ik heb nu geen foto's beschikbaar maar als daar behoefte aan is dan lees ik het wel in een PM.

    http://www.glasstinting.nl/auto.asp

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieseljunkie Bekijk Berichten
    Ik heb mijn B7 Avant 2005 bij glasstinting.nl laten doen in Breda. Super service. Die gasten weten echt waar ze mee bezig zijn. 5 jaar garantie. In frankrijk vonden de kinderen het heerlijk achterin. Ik heb nu geen foto's beschikbaar maar als daar behoefte aan is dan lees ik het wel in een PM.

    http://www.glasstinting.nl/auto.asp
    Wat was je kwijt bij hen?
    A4 Avant 2010 1.8TFSI 120pk (ABT 211pk) Ibis Wit Pro.Line Business opties: 18inch 5spaaks Michelin HP Premacy, sporstoelen, jaloezien achter, S-Line uitlaatstukken, afneembare trekhaak


  6. #26

    Standaard

    Mooi is anders, vanwege praktische redenen toch gekozen voor Privacyglas voor de kleine en mijn hond. Ben van plan om de voorste ramen mee te tinten om het contrast te verminderen.

    50% achter en 28% voor.


  7. #27

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Toch ook gedaan, en ben er blij mee:



    Folie, in de originele tint van Audi zelve.
    Eerste: 3.0 TDI A4 Avant S-line bijna vol
    Huidig: 3.0 TDI A4 Avant Pro-Line Business Vol

    Mijn showroom: http://www.audiforum.nl/forum/Audiforum-showroom/1365

  8. Ad
  9. #28
    ex audi 50's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    369
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    Ach ze moeten toch iets adviseren. Door de getinte ramen zal de spiegel vrijwel nooit dimmen.
    is een kul verhaal. had in mijn passat 3BG ook en heb het nu in mijn a4 avant s-edition. ziet er mooi uit, is niet storend/te donker binnen en de dimmende spiegel werkt gewoon zoals het hoort.
    maar ieder zijn ding, de een vind dit mooi, de ander dat. (dat hele donkere in in de zwarte avant is mij ook iets te veel van het goeie).

  10. #29

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Mijn binnenspiegel dimt ook nog gewoon hoor....
    Eerste: 3.0 TDI A4 Avant S-line bijna vol
    Huidig: 3.0 TDI A4 Avant Pro-Line Business Vol

    Mijn showroom: http://www.audiforum.nl/forum/Audiforum-showroom/1365

  11. #30
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Hij kan misschien nog wel dimmen, maar is het echt nog nodig dat hij dimt? Door de getinte achterruit is het licht al minder fel.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  12. #31
    ex audi 50's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    369
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    is het nodig dat je verlichte voeten hebt bij het instappen? is het nodig om een s-edition te kopen, terwijl een "normale" audi ook goed rijdt? is het nodig om de motor te chippen, terwijl hij al goed rijdt? nee, maar als het kan en werkt, waarom niet. ieder zo zijn ding
    Laatst gewijzigd door ex audi 50; 08-02-10 om 07:07.

  13. #32

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeltje Bekijk Berichten
    Toch ook gedaan, en ben er blij mee:



    Folie, in de originele tint van Audi zelve.
    Ziet er netjes uit! Ook bij glastinting?

  14. #33

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Ik heb getinte ramen fabriek af en auto.dimmende binnenspiegel. Spiegel werkt perfect eigenlijk, ook met de getinte ramen. Persoonlijk vind ik het met die ramen de auto helemaal afmaken. MOet wel toegevegen dat door het donkere interieur het wel erg donker is van binnen, maar ik heb daar geen problemen mee

  15. #34

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilverBullet Bekijk Berichten
    Ziet er netjes uit! Ook bij glastinting?
    Nope, een bevriende Belg die heel handig is
    Eerste: 3.0 TDI A4 Avant S-line bijna vol
    Huidig: 3.0 TDI A4 Avant Pro-Line Business Vol

    Mijn showroom: http://www.audiforum.nl/forum/Audiforum-showroom/1365

  16. #35

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Dat is altijd handig

  17. #36
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ex audi 50 Bekijk Berichten
    is het nodig dat je verlichte voeten hebt bij het instappen? is het nodig om een s-edition te kopen, terwijl een "normale" audi ook goed rijdt? is het nodig om de motor te chippen, terwijl hij al goed rijdt? nee, maar als het kan en werkt, waarom niet. ieder zo zijn ding
    Tuurlijk moet iedereen zelf weten welke opties hij kiest. Maar een forum is toch bedoelt om ervaringen en meningen uit te wisselen?
    Ik denk dat iemand die overweegt dimmende spiegel en getinte ramen te nemen er even bij moet nadenken dat de getinte achterruit het licht van achteropkomend verkeer al voor een groot deel dimt. Misschien moet er even iemand reageren die getinte ramen zonder dimmende spiegel heeft. Als hij nog wel eens verblind wordt door een achterligger, dan is het blijkbaar nuttig.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  18. #37

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Tuurlijk moet iedereen zelf weten welke opties hij kiest. Maar een forum is toch bedoelt om ervaringen en meningen uit te wisselen?
    Ik denk dat iemand die overweegt dimmende spiegel en getinte ramen te nemen er even bij moet nadenken dat de getinte achterruit het licht van achteropkomend verkeer al voor een groot deel dimt. Misschien moet er even iemand reageren die getinte ramen zonder dimmende spiegel heeft. Als hij nog wel eens verblind wordt door een achterligger, dan is het blijkbaar nuttig.
    Ik ben blij datk een autodim-ding heb icm mn getinte windows hoor, zou nie zonder autodim willen!
    Loud pipes save lives...

  19. #38

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    die auto dim kan ook uit, en dat merk je wel degelijk. Verblinden gebeurd alleen bij mensen met aftermarket xenon voor 3 tientjes imho.

    Verduistering helpt best iets, maar het zal echt verblinden niet tegen gaan. Daarnaast, een niet automatishe verblindende binnenspiegel, kun je handmatig op anti-verblind stand zetten.... Ik vind het een nutteloze discussie....
    Eerste: 3.0 TDI A4 Avant S-line bijna vol
    Huidig: 3.0 TDI A4 Avant Pro-Line Business Vol

    Mijn showroom: http://www.audiforum.nl/forum/Audiforum-showroom/1365

  20. #39

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeltje Bekijk Berichten
    Toch ook gedaan, en ben er blij mee:

    Folie, in de originele tint van Audi zelve.
    Iemand enig idee hoeveel % verduistering de originele tint door Audi is? Ik ga mijne namelijk ook laten tinten dmv folie en zou graag dezelfde tint hebben als uit de fabriek!

    bedankt!

  21. #40
    jbg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    49
    Posts
    82
    Kudos
    0

    Standaard Re: Getinte ramen A4 Avant B8

    En de kosten van de folie optie ?
    __
    S-edition 1.8tfsi, multitronic. ('t is bijna zover)
    Verwarmde voorstoelen, opbergpakket, licht & regensensor, Zonnescherm, PQ5 velgen, Zilveren stiksels, Daytonagrijs

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •