Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Deurverlichting of reflectors?

  1. #1

    Standaard Deurverlichting of reflectors?

    In mijn vorige A4 B8 had ik ambient verlichting als ik daar de deur open deed ging de verlichting vanuit de deur op de straat branden. Nu heb ik op mijn nieuw A4 wel heel veel nieuwe opties maar de ambient verlichting ontbreekt dat is niet erg want dat ging toch vaak kapot. Alleen wat mij opvalt er zitten in de deurpanelen aan de binnenrand van de deur van die rode plastic doorzichtige kapjes. Horen die te branden als je ook geen ambient pakket hebt of is dat alleen een reflector voor verkeer wat s'avonds op je auto af rijd als de deuren open staan?

    BVD

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

  2. #2

    Standaard re: Deurverlichting of reflectors?

    Gebruik voortaan ff de zoekfunctie van AF,
    Je kunt begrijpen dat sinds 2008, dat dit model op de markt is, je niet de 1e bent, met deze vraag

    Dat is alleen een reflector, als je het lichtpakket niet hebt.

    Ik heb het later allemaal geretrofit, zie DIY lichtpakket topic -> https://www.audiforum.nl/forum/model...ml#post1071064

    Peeet

    PS Mocht je het willen retrofitten, als je vragen hebt, help ik je graag in het lichtpakket DIY topic
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Standaard re: Deurverlichting of reflectors?

    Bedankt voor je antwoord.

    Soms snap ik er geen bal bij van die Audi had eerste bijna niks aan opties maar wel ambient en licht sensor nu heb ik een dikke sline met veel meer opties alleen die 2 niet maar ja dat was geen reden om hem te laten staan. Ik heb wel bixenon met drl als ik daar auto van het slot haal gaat de achterlichten en de mistlampen niet branden was de homecoming functie een onder deel van het licht sensor?

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

  4. #4

    Standaard re: Deurverlichting of reflectors?

    Al gevonden middels de zoekfunctie ik ga voor mijn auto toch maar opzoek naar een sensor om de automatische verlichting te activeren.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •