Pagina 3 van 43 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 848

Onderwerp: Levertijden in 2012

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    13
    Posts
    14
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josan Bekijk Berichten
    Allebei sedan versie besteld? Bij de A6 zit daar bijvoorbeeld 4-5 weken verschil in weet ik inmiddels.
    nee hoor gewoon (nou ja gewoon ;-)) a4 avant s edition

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    13
    Posts
    14
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Klopt, zit er niet op. Maar met de Vagcom kun je blijkbaar wel de response van de motor op je gaspendaal aanpassen ed. Volgens de personen die het aan hebben gezet, merk je echt het verschil! Of je meer dan de gevoeligheid van het gas kunt aanpassen, zou je even kunnen vragen.

    JD

    PS: welke samenstelling / opties heb je besteld?
    JD,

    Ik heb de 2.0 tdi 88kw S edtions daytona grijs, stof sprint, licht&regensensor, buitenspiegels inklapbaar, lichtpakket, alarm certific,... en jij?

    Gr

  3. #43

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Mijn A4 avant 2.0 TFSI is binnen bij de dealer. As dinsdag aflevering.

    Opties:
    - volautomatische clima met licht en regensensor
    - Geperferoreerd alcantara
    - S-line exterieur
    - Stoelverwarming
    - Lichtpakket
    - MMi plus
    - PQ5 velgen
    - Zilveren stiksels
    - Monza zilver
    Niet het bezit, maar het genieten van het gebruik, bepaalt de waarde.

  4. #44

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wout88 Bekijk Berichten
    JD,

    Ik heb de 2.0 tdi 88kw S edtions daytona grijs, stof sprint, licht&regensensor, buitenspiegels inklapbaar, lichtpakket, alarm certific,... en jij?

    Gr
    Ik heb z'n benzine broertje besteld; de 2.0T met 180pk. Uiteraard heb ik ook het verlichting pakket (belachelijk dat het niet standaard is) en de dimmende binnenspiegel icm licht- en regensensor besteld en verder alleen diefstalbeveiligde wielbouten. Zelfde kleur en ik heb gekozen voor de zilveren stiksels en 5 spaaks velg! Lang wachten hè!

    JD
    Laatst gewijzigd door JohnDoe77; 24-03-10 om 19:51.

  5. #45

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Ik heb deze week een a4 avant s edition besteld. De verwachting is dat deze in week 28 in productie gaat en eind juli geleverd wordt. Dat duurt dus best wel lang. De dealer heeft aangegeven dat dit komt door de grote hoeveelheid s editions die er besteld zijn en besteld worden.


  6. #46
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Toch geinig.. dat de voorraad niet inmiddels opgeraakt is met "S-editions".

  7. #47

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door airknight Bekijk Berichten
    Mijn A4 avant 2.0 TFSI is binnen bij de dealer. As dinsdag aflevering.

    Opties:
    - volautomatische clima met licht en regensensor
    - Geperferoreerd alcantara
    - S-line exterieur
    - Stoelverwarming
    - Lichtpakket
    - MMi plus
    - PQ5 velgen
    - Zilveren stiksels
    - Monza zilver
    Monza?? ik zie geen quattro staan. Monza is toch alleen bij Quattro verkrijgbaar?

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sline2009 Bekijk Berichten
    Monza?? ik zie geen quattro staan. Monza is toch alleen bij Quattro verkrijgbaar?
    Ha! de eerste die wakker is. Had mijn bestelling met de komst van de 2.0 211pk quattro S-editions meteen om laten zetten. Dit leek allemaal goed te gaan, maar de fabriek accepteerde uiteindelijk de wijziging niet, de auto was reeds te ver in productieproces om de quattro er door te krijgen. Kon toen wel de kleur laten staan, dus dat was een doekje voor het bloeden..
    Niet het bezit, maar het genieten van het gebruik, bepaalt de waarde.

  10. #49

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Toch geinig.. dat de voorraad niet inmiddels opgeraakt is met "S-editions".
    De dealer zei dat Duitsland met tegenzin nu nog een laatste batch van s editions maakt. Een beetje vreemd vond ik dat wel, alsof ze er verlies op maken en het zo goed gaat met de autoindustrie.

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    13
    Posts
    14
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Ik heb z'n benzine broertje besteld; de 2.0T met 180pk. Uiteraard heb ik ook het verlichting pakket (belachelijk dat het niet standaard is) en de dimmende binnenspiegel icm licht- en regensensor besteld en verder alleen diefstalbeveiligde wielbouten. Zelfde kleur en ik heb gekozen voor de zilveren stiksels en 5 spaaks velg! Lang wachten hè!

    JD
    pfff vreselijk...

  12. #51
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    De vorige keer dat ik de dealer sprak waren er nog maar 2 te krijgen :P... dus inderdaad volgens mij produceren ze gewoon lekker door en wordt het ingezet als verkoop argument. Je zou er maar net naast pissen door het langere wachten... als je met de gedachte speeld om een S-edition te kopen . De prijzen zijn ook gestegen van het pakket en kaalmodel, dus ik verwacht wel dat het binnenkort ergens tot een einde loopt.

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    13
    Posts
    14
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meter Bekijk Berichten
    De dealer zei dat Duitsland met tegenzin nu nog een laatste batch van s editions maakt. Een beetje vreemd vond ik dat wel, alsof ze er verlies op maken en het zo goed gaat met de autoindustrie.
    als je op audi.nl kijkt en dan op auto's in voorrad, staan er nog al wat s editions te wachten op een nieuwe eigenaar, vreemd dat ze gewoon nieuwe bestellen dan

  14. #53

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wout88 Bekijk Berichten
    als je op audi.nl kijkt en dan op auto's in voorrad, staan er nog al wat s editions te wachten op een nieuwe eigenaar, vreemd dat ze gewoon nieuwe bestellen dan
    Ik zie dat ze nu 6 s editions (a4 avant) op voorraad hebben. Je moet dan wel net geluk hebben dat ze de uitvoering hebben die je wenst.

  15. #54
    jbg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    49
    Posts
    82
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    De vorige keer dat ik de dealer sprak waren er nog maar 2 te krijgen :P... dus inderdaad volgens mij produceren ze gewoon lekker door en wordt het ingezet als verkoop argument. Je zou er maar net naast pissen door het langere wachten... als je met de gedachte speeld om een S-edition te kopen . De prijzen zijn ook gestegen van het pakket en kaalmodel, dus ik verwacht wel dat het binnenkort ergens tot een einde loopt.
    Gister toevallig de dealer gesproken. Die zei inderdaad dat ze nog 10x plaatsen vrij hadden voor een s-edition. Dan zou het toch afgelopen zijn. Hopenlijk krijg ik vandaag het OK voor de nieuwe auto, kan ik hem bestellen (al heb ik nog geen hoop). Levertijd voor de 88kw 1.8 met automaat..

    week 35

    Das 23 weken.. Moesten wij eens tegen een klant zeggen. Onze klanten vinden 6 weken al belachelijk.
    __
    S-edition 1.8tfsi, multitronic. ('t is bijna zover)
    Verwarmde voorstoelen, opbergpakket, licht & regensensor, Zonnescherm, PQ5 velgen, Zilveren stiksels, Daytonagrijs

  16. #55

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    54
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    wow wat een levertijden inmiddels.. Die van mij is in januari besteld en is begin maart binnengekomen bij de dealer.

  17. #56

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Onze S-edition is besteld in week 5 en Pon verwacht de auto in juni te kunnen leveren. Laten we positief denken en uitgaan van de eerste week van juni. Dan is de levertijd toch zo'n 17 a 18 weken. Dan heeft Durk nog snel geleverd gekregen.

  18. #57

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Afgelopen donderdag een Avant 1.8 88KW S-edition besteld, levertijd wk 28/29. Probleem zit hem vooral in de 120 PK versie volgens de dealer.

  19. #58

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Zo te zien zijn er voornamelijk verschillen in het type motor. Voor de volledigheid van informatie is het misschien wel goed om te vermelden wat je precies wanneer besteld hebt, wanneer de productie is en wanneer hij verwacht wordt. Misschien ontdekken we er zo een lijn in! Kick-off:

    A4 Avant 2.0T S Edition
    Besteld in week 9
    Productieweek 20
    Levering week 22
    Totaal weken tussen bestellen en leveren 13

    JD

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    75
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Voor mij

    A4 Avant 1.8T 88KW S Edition
    Besteld in week 8
    Productieweek 21
    Levering week 23/24 (half juni)

    29-MAR. Contact gehad met Audi Dealer en aangepast met hun prognose ipv leasemij...
    Laatst gewijzigd door cbeekman; 29-03-10 om 15:58.

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    13
    Posts
    14
    Kudos
    0

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    A4 avant 2.0 tdi 120 pk
    besteld in week 9
    geleverd week 21 volgens lease maatschappij..

Pagina 3 van 43 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •