Pagina 1 van 43 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 848

Onderwerp: Levertijden in 2012

  1. #1

    Standaard Levertijden in 2012

    Hallo A4 liefhebbers!

    Ik weet dat er elders op het forum een levertijden discussie is, maar die wordt niet echt actief bijgewerkt. Ik ben geïnteresseerd in de levertijden rondom de S Editions die in recent (minimaal 2010) zijn besteld, dus daarom deze discussie in het A4 B8 deel. Ik zal zelf aftrappen:

    Ik heb mijn Audi A4 Avant 2.0T S Edition vrijdag 5 maart besteld en kreeg te horen dat hij half mei gemaakt wordt, dan 2 weken op transport gaat naar de dealer en deze hem in de eerste week juni, mogelijk 2e zal afleveren.

    Hoe zit dit bij jullie?

    JD
    Laatst gewijzigd door JohnDoe77; 29-01-12 om 07:29.

  2. #2

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Waarom niet in het andere topic reageren en zodoende alles lekker centraal houden?

  3. #3

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Waarom niet in het andere topic reageren en zodoende alles lekker centraal houden?
    Het is zeker handig om het centraal te houden en ik heb ook daar om reacties gevraagd. Maar kijk maar eens in die discussie; weinig A4 mensen die iets posten. Vandaar een zelfde thema maar dan binnen het A4 deel van het forum!

  4. #4

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Ik heb een A4 S Edition limousine besteld op 26-1-2010
    productie week was week 10 is nu week 11
    en aflever datum staat nog steeds op 6-4-2010

  5. #5

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinggabi Bekijk Berichten
    Ik heb een A4 S Edition limousine besteld op 26-1-2010
    productie week was week 10 is nu week 11
    en aflever datum staat nog steeds op 6-4-2010
    Nog maar een paar weekjes wachten dus! Als dat lukt is hij in 2,5mnd van jou, ik moet een maand of drie wachten. Misschien het verschik tussen limousine en avant? Hoe is je configuratie?


  6. #6

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Nog maar een paar weekjes wachten dus! Als dat lukt is hij in 2,5mnd van jou, ik moet een maand of drie wachten. Misschien het verschik tussen limousine en avant? Hoe is je configuratie?

    Ik hoorde toen ik hem bestelde dat avant +4 weken was er waren wat problemen ofzo.
    De mijne is

    A4 120 pk
    S edition
    daytona grijs
    licht en regensenor
    PQ5 velgen
    Geen motor aanduiding

  7. #7

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    levertiijd 120 pk versies hand en automaat 9 weken + 5weken
    Deze week nog net besteld voor de oude prijs.

    Er is een restrictie op de 120 pk motoren. Het heeft dus niets te maken met kleur type ed.


    Ik verwacht hem op te halen uit Ingolstadt eind juni

    Gr mark

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Gefeliciteerd met het nog net op tijd bestellen! Wel leuk om hem op te halen bij Audi zelf, hoe heb je dat geregeld?

  10. #9

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    bij de dealer,wordt aangeboden je kunt kiezen uit Ingolstadt of Neckersulm
    Voor een A3 betaal je 300 euro volgens mij voor een A4 400
    Je kunt er met 4 personen heen. Ik regel meestla 1 persoon van de dealer die je er heen brengt en ook de dag mee gaat.
    Je krijgt een rondleiding door de fabriek, eten, rondleiding door audi museum en aansluitend de aflevering in een enorme afleverhal waar je tot slot uit rijd. De dag wordt super geregeld door Audi incl fotos ed.
    Ik woon in Enschede, van daar uit is Ingolstadt 680 km. Snachts weg rond 3 uur, savonds terug rond 23.00 uur.
    Altijd weer leuk


    IK heb 2x eerder een A3 gehaald haal nu een A4

  11. #10

    Angry Re: Levertijden in 2010

    #@(*%Y^#RHKQFGVD!!!
    Ik kom net thuis en vind een brief van de leasemaatschappij op de mat. WEER 2 weken vertraging in leverdatum. Ik heb mijn A4 Avant 2.0TDIe PLB eerste week december besteld!!!!! Eerst gecommuniceerde aflevermoment was week 8. Toen werd het week 12. Nu wordt het week 14!!!!!!! 18 WEKEN LEVERTIJD!! Het moet niet gekker worden. Als er nog 1 keer vertraging is hoef ik die auto niet meer. Sorry, ik kan me even niet meer inhouden.......

  12. #11

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim T Bekijk Berichten
    #@(*%Y^#RHKQFGVD!!!
    Ik kom net thuis en vind een brief van de leasemaatschappij op de mat. WEER 2 weken vertraging in leverdatum. Ik heb mijn A4 Avant 2.0TDIe PLB eerste week december besteld!!!!! Eerst gecommuniceerde aflevermoment was week 8. Toen werd het week 12. Nu wordt het week 14!!!!!!! 18 WEKEN LEVERTIJD!! Het moet niet gekker worden. Als er nog 1 keer vertraging is hoef ik die auto niet meer. Sorry, ik kan me even niet meer inhouden.......
    Amaai!! Dat is wel lang joh... Leg ff pilletje onder je tong!! Lucht wel op he zo ff tekeer gaan, hihi!!
    Loud pipes save lives...

  13. #12

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sline2009 Bekijk Berichten
    bij de dealer,wordt aangeboden je kunt kiezen uit Ingolstadt of Neckersulm
    Voor een A3 betaal je 300 euro volgens mij voor een A4 400
    Je kunt er met 4 personen heen. Ik regel meestla 1 persoon van de dealer die je er heen brengt en ook de dag mee gaat.
    Je krijgt een rondleiding door de fabriek, eten, rondleiding door audi museum en aansluitend de aflevering in een enorme afleverhal waar je tot slot uit rijd. De dag wordt super geregeld door Audi incl fotos ed.
    Ik woon in Enschede, van daar uit is Ingolstadt 680 km. Snachts weg rond 3 uur, savonds terug rond 23.00 uur.
    Altijd weer leuk


    IK heb 2x eerder een A3 gehaald haal nu een A4
    Klinkt inderdaad wel erg gaaf! En voor die € 400 mag je dus zelf, iemand van de dealer + 2 gasten?

  14. #13

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Bekijk Berichten
    Klinkt inderdaad wel erg gaaf! En voor die € 400 mag je dus zelf, iemand van de dealer + 2 gasten?
    ja klopt, in principe krijg je treinkaartjes voor 4 personen. Ik ga liever met de auto en neem dan iemand van de dealer mee.

    Je afleverkosten krijg je overigens niet terug

  15. #14
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Post Re: Levertijden in 2010

    Wij hebben hem in midden Februari besteld en krijgen hem in half mei. En we hebben al een brief van de dealer gehad dat we hem waarschijnlijk krijgen in week 16
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  16. #15

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skylinemike Bekijk Berichten
    Wij hebben hem in midden Februari besteld en krijgen hem in half mei. En we hebben al een brief van de dealer gehad dat we hem waarschijnlijk krijgen in week 16
    Week 16 klinkt meer als eind april, dat schiet op dus!
    Audi A6 Avant 2.0T Multitronic

  17. #16

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    Eerste week februari besteld, levering week 19

  18. #17
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Post Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josan Bekijk Berichten
    Week 16 klinkt meer als eind april, dat schiet op dus!
    Eindelijk ja! 3 maanden levertijd vind ik sowieso al veel

    Trouwens hier nog de extra opties:
    Audi a4 avant 2.0 TDI s-edition
    Stoelverwarming voor+achter
    MMI Plus
    Licht & regen sensor
    Opberg paket

    Dit gaan we later doen:
    S4 grille
    Verchroomde uitlaatstukken

    Ik vond het echt jammer dat m'n moeder per se een Avant wou, anders zou ik nog meer opties willen .
    Maarja, eindelijk stoelverwarming achterin!
    Laatst gewijzigd door skylinemike; 19-03-10 om 18:40.
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  19. #18

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    hallo,
    04-12 besteld voorlopige afleveringsdatum 3e week april

    gr devi



    OTE=JohnDoe77;911865]Hallo A4 liefhebbers!

    Ik weet dat er elders op het forum een levertijden discussie is, maar die wordt niet echt actief bijgewerkt. Ik ben geïnteresseerd in de levertijden rondom de S Editions die in recent (minimaal 2010) zijn besteld, dus daarom deze discussie in het A4 B8 deel. Ik zal zelf aftrappen:

    Ik heb mijn Audi A4 Avant 2.0T S Edition vrijdag 5 maart besteld en kreeg te horen dat hij half mei gemaakt wordt, dan 2 weken op transport gaat naar de dealer en deze hem in de eerste week juni, mogelijk 2e zal afleveren.

    Hoe zit dit bij jullie?

    JD[/QUOTE]

  20. #19
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Post Re: Levertijden in 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devi Bekijk Berichten
    hallo,
    04-12 besteld voorlopige afleveringsdatum 3e week april

    gr devi



    OTE=JohnDoe77;911865]Hallo A4 liefhebbers!

    Ik weet dat er elders op het forum een levertijden discussie is, maar die wordt niet echt actief bijgewerkt. Ik ben geïnteresseerd in de levertijden rondom de S Editions die in recent (minimaal 2010) zijn besteld, dus daarom deze discussie in het A4 B8 deel. Ik zal zelf aftrappen:

    Ik heb mijn Audi A4 Avant 2.0T S Edition vrijdag 5 maart besteld en kreeg te horen dat hij half mei gemaakt wordt, dan 2 weken op transport gaat naar de dealer en deze hem in de eerste week juni, mogelijk 2e zal afleveren.

    Hoe zit dit bij jullie?

    JD
    [/QUOTE]

    Volgens mij hebben we het nu over levertijden! Ow, sorry het is een quote.
    Laatst gewijzigd door skylinemike; 19-03-10 om 18:42.
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  21. #20
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Levertijden in 2010

    ehhh wanneer komt de RS4 ?? 2011 ?? daar hebben we wat aan...
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

Pagina 1 van 43 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •