Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Winterbanden

  1. #1

    Standaard Winterbanden

    Hallo,
    Ik ben in het bezit van een A4 Avan S-edition (januari 2010) en wil graag winterbanden (laten) monteren. De huidige bandenmaat is 245/40 R18, maar voor de winterbanden wil ik een kleinere diameter velg aanschaffen. Echter volgens de dealer kunnen er alleen maar 18 inch velgen gemonteerd worden onder de S-edition i.v.m. de diameter van de remschijven. Dit betekent dat er maar één set winterbanden + velg aangeschaft kan worden tegen een som van €2900,-
    Ik heb twijfels over de info van de dealer. M.i. moeten er 17 inch (of nog kleiner) velgen gemonteerd kunnen worden. Heeft iemand hier meer info over?

  2. #2

    Standaard Re: Winterbanden

    Welkom op het AudiForum. We zouden het erg op prijs stellen als je eerst de zoekfunctie even gebruikt. Dit ter voorkoming van een wildgroei aan topics.

    Thanks!

  3. #3
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Winterbanden

    op een A4 maakt S-line niets uit qua remschijven. kijk naar standaardvelgen van een A4 met dezelfde motor als jij hebt, dan weet je wat de minimale maat is die past.
    (op A6 wel verschil met S-line pakket, maar zelfs dan past 17" altijd!)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #4
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Winterbanden

    Hier wordt precies dezelfde vraag gesteld. Als je dat topic doorleest, weet je alles over winterbanden.

    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #5

    Standaard Re: Winterbanden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Hier wordt precies dezelfde vraag gesteld. Als je dat topic doorleest, weet je alles over winterbanden.

    Misschien goed om dit draadje dicht te doen?

    JD


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •