Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Mijn Audi A4 start niet meer

  1. #21

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    Tot besluit: zonder aanwijsbare reden start de auto ook na 48h stilstaan bij de schademonteur. Achterbumper is gemaakt, alles weer in orde. Oorzaak van de leeggelopen accu is dus niet aangetoond.

    Ik hoop dat dit de laatste keer was. bedankt voor alle reacties

  2. #22

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    Ik had het kunnen weten, vanochtend, accu weer helemaal dood... enige wat anders was vannacht: vorst...

    Vraag: hebben jullie ervaring met accu's die het gewoon altijd doen behalve als het vriest, dat ze dan heel snel ontladen? Hier begint het op te lijken, echter vorige week gaf de dealer aan dat de accu helemaal tip top was. Hoe kan ik hem morgen aan het verstand peuteren dat de accu kapot is?

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    Is de accu onder belasting doorgemeten?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Is de accu onder belasting doorgemeten?
    je bedoelt terwijl de auto rijdt?

    denk het niet...

  5. #25

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    @166441; tijd voor een update?

    JD


  6. #26

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    Update:

    Afgelopen dinsdag auto weer naar de dealer gebracht, na starten door Audi Mob garantie. Dealer meet door en vindt niets, is verbaasd en pakt een ander meetsetje. Dat meetsetje meet wel een storing in de accu, een derde meetsetje meet ook een storing.

    Conclusie, meetmateriaal van de dealer is niet in orde en accu inderdaag kapot.

    Accu is vervangen onder garantie tevens hebben ze een storing in de airco ontdekt ??? mij onbekend maar daarvoor hebben ze een sensor vervangen, ook onder garantie.

    Nu nog wachten op de eerste vorst, dan weten we pas zeker of de auto niet leegraakt.

    By the way, als leenauto kregen we een Audi A1, lekker bakkie, rijdt echt goed, een proefritje is zeker de moeite waard.

  7. #27

    Standaard Re: Mijn Audi A4 start niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 166441 Bekijk Berichten
    Update:

    Afgelopen dinsdag auto weer naar de dealer gebracht, na starten door Audi Mob garantie. Dealer meet door en vindt niets, is verbaasd en pakt een ander meetsetje. Dat meetsetje meet wel een storing in de accu, een derde meetsetje meet ook een storing.

    Conclusie, meetmateriaal van de dealer is niet in orde en accu inderdaag kapot.

    Accu is vervangen onder garantie tevens hebben ze een storing in de airco ontdekt ??? mij onbekend maar daarvoor hebben ze een sensor vervangen, ook onder garantie.

    Nu nog wachten op de eerste vorst, dan weten we pas zeker of de auto niet leegraakt.

    By the way, als leenauto kregen we een Audi A1, lekker bakkie, rijdt echt goed, een proefritje is zeker de moeite waard.
    Ha!

    Dat klinkt als een oplossing! Zal voor je duimen, laat ff weten hoe het gaat. Ik heb ook een dag of drie A1 gereden, idd lekkere auto, maar wel prijzig voor een klein bakkie!

    JD

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •