Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: montageattest verlagingsset

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard montageattest verlagingsset

    Mijn wagen is verlaagd, het montageattest is door de plaatser ingevuld behalve de vakjes hoogtemeting voor en na de verbouwing.
    Iemand die een attest heeft en mij de waarden kan geven van voor de verbouwing? Het gaat dus om een A4 B8 van 2008.
    Alvast hartelijk bedankt.

  2. #2
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: montageattest verlagingsset

    Je dealer?

  3. #3
    Dasquade's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    715
    Kudos
    8
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: montageattest verlagingsset

    Als je de hulp inroept van forum leden zou het best handig zijn om wat specifieker te zijn, zoals welke standard vering je wagen had (stock, sport, s-line) en eventueel je bandenmaten. Ik vermoed dat de sedan en avant de zelfde stock waarden hebben, maar je weet maar nooit.
    Ik zou eens moeten in m'n papieren moeten kijken of ik het attest vind.
    De na de verbouwing maten...euh die kan je toch zelf nemen? Als ik me niet vergis is het center wiel <-> fender line.
    Hier deden ze in ieder geval niet te moeilijk over de 'na' waarden (zegt de ene tegen de andere....36cm, de andere...euhm ja ongeveer :d ).
    Zolang je slaagt voor de balktest en nummers kloppen van de vering, zit je goed.
    Wat ik me nu wel zelf afvraag. Toen ik moest gaan voor de keuring voor m'n veren (specifieke keuring) mocht ik de balk test doen zonder beschermkap onder de wagen wat al vlug 3-4cm scheelt vooraan.Als ik me niet vergis is het al redelijk krap met sport/s-line vering om de test te doen. Nu vraag ik me af of ik opnieuw de balktest zal moeten doen of dat ze enkel de center wiel - fender meten? Zonder beschermkap naar de keuring rijden is best lastig want de wind (+70km/h) slaat dan in op de andere beschermkap en klappert ernorm (met kans op scheuren). Ik weet niet of je tijdens de keuren de beschermkap mag verwijderen?

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: montageattest verlagingsset

    De bandenmaat doet er toch niet toe, er wordt gemeten van het midden van de as tot het spatbord. De maten van na de verbouwing vraag ik toch ook niet,ik vraag alleen die van voor de verbouwing. Er zat een standaardvering onder.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •