Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Welk onderstel wordt er op a4 geleverd met demperregeling?

  1. #1

    Question Welk onderstel wordt er op a4 geleverd met demperregeling?

    Vanmiddag proefgereden met een audi a4 die is voorzien van s-line onderstel en 16 inch velgen met winterbanden. Ik dacht in een maat .../50.

    Ben geinteresserd in de nieuwe a4 met 170 pk en vind de proline s uitvoering er prima uitzien. Maar bij het proefrijden in de de a4 van vanmiddag vond ik het comfort onvoldoende.

    Ik dacht de oplossing te hebben gevonden door audi demperregeling te bestellen. Volgens de prijslijst vervalt dan het s-line onderstel. Volgens de prijslijst kan demperregeling ook niet in combinatie met normale sportonderstel dus mijn veronderstelling was dat ik dan het ' gewone ' onderstel zou krijgen dat ik ook krijg als ik een proline zonder s bestel.

    Dealer heeft voor mij audi importeur gebeld die vertelde dat er dan toch een sportonderstel onder komt. Zelf nog even op internet zitten zoeken en het wordt niet duidelijk. Zelf de audi importeur gebeld en die vertelde mij dat demperregeling en sportonderstel echt niet samengaat en dat je bij demperregeling dus altijd ' gewone' onderstel krijgt.

    Weet iemand wat nu waar is? Krijg je wel of niet een sportonderstel ls je demperregeling besteld?

    Gewenste auto is de a4 met proline s omdat ik dan sportstoelen krijg, metalic lak en goedkopere alcantare bekleding dan met pro line en s-line extrieur.
    Laatst gewijzigd door gert1000; 07-01-12 om 11:41.

  2. #2
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    51
    Posts
    466
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Welk onderstel wordt er op a4 geleverd met demperregeling?

    Ik ben geen expert op dit gebied, maar is demperregeling er juist niet voor bedoeld dat je hem zelf kunt instellen op comfort of sportief rijgedrag? Dan heb je volgens mij het beste van beide werelden. Straf en laag als je lekker wilt 'raggen' of comfortabel als je een keer met de familie op stap gaat. Het kost wat meer, maar dan heb je ook wat.
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welk onderstel wordt er op a4 geleverd met demperregeling?

    er komt een normaal onderstel onder dat optisch afgesteld staat gelijk aan een sportonderstel = minus 20mm. Het S onderstel staat 30mm lager

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •