Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Diffuser vervangen sedan 2.7TDI

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    44
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Difusser Audi a4 Sedan 2.7tdi

    Hey Sterko kan je nog steeds aan bumpers komen voor een A4 avant sline b8 ?

  2. #22

    Standaard Re: Difusser Audi a4 Sedan 2.7tdi

    @sterko Zou je eens toelichting kunnen geven wat een spoilerinzet uitlaat is?
    Laatst gewijzigd door Erikwolf; 22-08-19 om 20:04.

  3. #23
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Difusser Audi a4 Sedan 2.7tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikwolf Bekijk Berichten
    @sterko Zou je eens toelichting kunnen geven wat een spoilerinzet uitlaat is?
    Ik moest even denken waar je het over had, want van een "spoilerinzet uitlaat" had ik nog nooit gehoord.

    De spoilerinzet is het lichtgrijze deel van de bumper op deze foto:

    Bijlage 123020

    Die heb je dus in twee versies. Voor een uitlaat 1x links en 1x rechts (zoals op de foto) en voor een dubbele uitlaat links.

    Ik heb het niet verzonnen, maar Audi noemt (of noemde 7,5 jaar geleden) deze versies dus:
    "Spoilerinzet, uitlaat dubbel links" en "Spoilerinzet, uitlaat 1x links, 1x rechts"

    Ik zou het trouwens gewoon diffuser noemen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  4. #24
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Difusser Audi a4 Sedan 2.7tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sebass79 Bekijk Berichten
    Hey Sterko kan je nog steeds aan bumpers komen voor een A4 avant sline b8 ?
    Dat zou ik best kunnen, maar ik zou niet weten waarom. Ik heb geen A4 meer, dus zou niet weten wat ik nu met een A4-bumper zou moeten.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #25

    Standaard Re: Difusser Audi a4 Sedan 2.7tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Ik moest even denken waar je het over had, want van een "spoilerinzet uitlaat" had ik nog nooit gehoord.

    De spoilerinzet is het lichtgrijze deel van de bumper op deze foto:

    Bijlage 123020

    Die heb je dus in twee versies. Voor een uitlaat 1x links en 1x rechts (zoals op de foto) en voor een dubbele uitlaat links.

    Ik heb het niet verzonnen, maar Audi noemt (of noemde 7,5 jaar geleden) deze versies dus:
    "Spoilerinzet, uitlaat dubbel links" en "Spoilerinzet, uitlaat 1x links, 1x rechts"

    Ik zou het trouwens gewoon diffuser noemen.
    Op de vorige pagina gaf je aan dat er een diffuser en een spoilerinzet nodig waren, vandaar 😅. Bedankt voor de info!


  6. #26
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Difusser Audi a4 Sedan 2.7tdi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikwolf Bekijk Berichten
    Op de vorige pagina gaf je aan dat er een diffuser en een spoilerinzet nodig waren, vandaar . Bedankt voor de info!
    Ja, dat zag ik, maar is wel 7,5 jaar geleden, dus moest even denken. Er had 7,5 jaar geleden een komma tussen spoilerinzet en uitlaat gemogen
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •