Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: S-Line bumpers of niet ?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard S-Line bumpers of niet ?

    Beste Audinators allemaal,

    Ik was van plan om een RS4 grill te steken met jullie uitgebreide info hier op 't forum en ik zou deze via vagshop.nl kopen .
    Echter weet ik nu niet zeker of ik nu met S-line bumpers zit of niet want dit is nogal crusiaal om een andere grill en achterdefusser te steken heb ik gelezen ?
    Ik heb wel een S-Line A4 maar ik twijfel of ik weldegelijk S-Line bumers heb ook ?
    Kunnen jullie dit even verduidelijken voor me aub en eventueel andere adressen met nog betere prijzen voor dergelijke grills & defussers aub ?


    Hier alvast de bumpers die er nu opzitten ;-)


    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door MikeMaat; 27-03-12 om 15:16.

  2. #2

    Standaard Re: S-Line bumpers of niet ?

    Bumpers zijn geen S-Line

    Onderdelen koop je het beste hier bij onze forumsponsor: http://www.vagwereld.nl/

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3
    Dasquade's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    715
    Kudos
    8
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: S-Line bumpers of niet ?

    Zoals Peeet aangaf, non S-line bumpertjes op uw wagen.
    Voor de voorbumper maakt het niks uit want deze aanvaarden alle grillen (S4, de 'fake' RS4 grill en alle andere aftermarket grill bedoeld voor de A4/S4).
    Ik zal me niet uitspreken over de 'fake' RS4 grill en maakt voor jouw nu niet direct uit aangezien je reeds met de jumbo belgische nummerplaaten rondrijd, maar ook deze is plug and play.

    Achterbumper is dan weer wel afhankelijk van welke je hebt, maar ondertussen is er al een relatief grote aftermarket aanbod qua design/uitlaat pijp voorzieningen, maar deze zal je waarschijnlijk enkel vinden door import. Natuurlijk afhankelijk wat je wilt he....

    Er is natuurlijk ook nog altijd de 'steek de handen uit de mouwen' mogelijkheid en dan kan je alle kanten op met OEM onderdelen die niet bedoelt zijn voor onze wagen maar voor de RS zelf .
    *Sorry, maar ja ik ben er nog steeds zeer fier op.


    Alles OEM en custom build

  4. #4
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: S-Line bumpers of niet ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dasquade Bekijk Berichten
    Sorry, maar ja ik ben er nog steeds zeer fier op.
    En terecht!
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #5
    ex audi 50's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    369
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dasquade
    Zoals Peeet aangaf, non S-line bumpertjes op uw wagen.
    Voor de voorbumper maakt het niks uit want deze aanvaarden alle grillen (S4, de 'fake' RS4 grill en alle andere aftermarket grill bedoeld voor de A4/S4).
    Ik zal me niet uitspreken over de 'fake' RS4 grill en maakt voor jouw nu niet direct uit aangezien je reeds met de jumbo belgische nummerplaaten rondrijd, maar ook deze is plug and play.

    Achterbumper is dan weer wel afhankelijk van welke je hebt, maar ondertussen is er al een relatief grote aftermarket aanbod qua design/uitlaat pijp voorzieningen, maar deze zal je waarschijnlijk enkel vinden door import. Natuurlijk afhankelijk wat je wilt he....

    Er is natuurlijk ook nog altijd de 'steek de handen uit de mouwen' mogelijkheid en dan kan je alle kanten op met OEM onderdelen die niet bedoelt zijn voor onze wagen maar voor de RS zelf .
    *Sorry, maar ja ik ben er nog steeds zeer fier op.

    Alles OEM en custom build
    Gast, wat heb je toch een vet mooie avant!! En dan ook nog grotendeels zelf gemaakt, respect, respect, respect!!!
    Ik rij geen auto, ik rij AUDI (niet omdat het moet, maar omdat het kan!)


  6. #6
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    En terecht!
    +1 Echt een plaatje!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S-Line bumpers of niet ?

    Jeeetje wat heb je dit indd mooi gedaan !!!
    zo zou ik em ook wel willen Ik ben wel voorstander van de "steek de handen uit de mouw way" ben zelf ook carrossier van opleiding ;-)
    ik zou enkel moeten weten waar aan de stukken te geraken en welke waar op passen alvorens 1000€ te spenderen aan non compatible parts lol.

    Alvast bedankt voor de inspiratie en de tips +++ RESPECT !!!

    Grtzzz

  8. Ad
  9. #8
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: S-Line bumpers of niet ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    +1 Echt een plaatje!
    +2: Is idd de mooiste Diesel van België en Nederland.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  10. #9
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: S-Line bumpers of niet ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeMaat Bekijk Berichten
    Jeeetje wat heb je dit indd mooi gedaan !!!
    zo zou ik em ook wel willen Ik ben wel voorstander van de "steek de handen uit de mouw way" ben zelf ook carrossier van opleiding ;-)
    ik zou enkel moeten weten waar aan de stukken te geraken en welke waar op passen alvorens 1000€ te spenderen aan non compatible parts lol.
    Hier kun je alles nalezen wat en hoe hij het gedaan heeft.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •