Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Afdekplaatje slot verdwenen

  1. #1

    Standaard Afdekplaatje slot verdwenen

    Afgelopen nacht is er waarschijnlijk een poging tot inbraak geweest in mijn A4 Avant.

    Het afdekplaatje van het slot is verdwenen, het slot opzich ziet er nog wel intakt uit.
    Het werkt ook nog... Ik kan over dit onderwerp niet zo heel veel vinden, specifiek op dit model dan toch.

    Mijn vraag... wat moet ik hier van denken?
    Wat is populair in deze auto? Voorheen had ik een A3 waar de RNS-E uitgejat werd. Had eigenlijk gehoopt dat deze ellende mij bespaard zou blijven met de A4 en MMI systeem.

    Zijn er nog voorzorgsmaatregelen die ik hierin moet nemen?

    Bestaan er alarm-systemen die 'voelen' of iemand aan de auto zit? Verandering in de weerstand van het blik oid?
    Of als het keyless-systeem getriggered wordt, of als de parkeersensoren iets opmerken?
    Daar liggen volgens mij nog wel wat kansen. Of denk ik nu te macGyvery :P

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    96
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Afdekplaatje slot verdwenen

    Heb zelf ook een a3 8p gehad net rns e gelukkig geen diefstallen gehad door de navilock. Nu ook een A4 met fabrieksalarm, de bediening hiervan zit in de bestuurdersdeur! Werkt inderdaad met een soort bewegingssensors in de wagen!
    Laatst gewijzigd door Mayet193; 17-11-15 om 12:43.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: Afdekplaatje slot verdwenen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mayet193 Bekijk Berichten
    Nu ook een A4 met fabrieksalarm, de bediening hiervan zit in de bestuurdersdeur! Werkt inderdaad met een soort bewegingssensors in de wagen!
    Yep, heeft de mijne ook. En ik heb er een Bearlock in laten plaatsen zodat ze hem niet mee kunnen nemen.
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •