Ben het volledig met je eens, toch een behoorlijke teleurstelling en zit echt in dubio;
Alhoewel nu 3000 euro verder mijn volledige motor gereviseerd is, vraag ik me echt af of ik hem niet beter weg kan doen... De motor is nu helemaal goed voor komende 150k+ kms, maar ben echt bang dat ik over een paar maanden weer op het hakblok sta omdat dan de multitronic ermee ophoudt en vervangen moet worden of 1 van alle andere grote problemen die ik op het forum lees etc.... De auto is altijd dealer onderhouden, maar gezien de alom bekende dist. ketting problemen, die niet nagekeken zijn / pro-actief vervangen werd of uberhaupt dat ik door de dealer erop geattendeerd werd als risico wilt dat dus ook helemaal niets meer zeggen... En heb ik geen vertrouwen meer dat veel voorkomende problemen door de dealer pro-actief en serieus worden bekeken aangepakt voor dat het te laat is....
Ik heb een b8 uit 2009 en dus van de eerste reeks... De auto is 9 jaar oud ja, en onderhevig aan slijtage en ik snap dat er dan dingen vervangen moeten worden, maar ik heb hier nu zo een naar gevoel aan overgehouden, zeker na de lakse en onverschillige opstelling van de Audi dealer omtrent deze zaken...
Dit is mijn eerste audi en mijn perceptie is nu niets meer dan dat het gewoon een VAG melkkoe is, dan dat het een premium merk is waar je een 'premium' service van kan verwachten...