Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Ignition Lock Failed

  1. #1

    Standaard Ignition Lock Failed

    Ik krijg nu voor de 2de keer in mijn 4 jaar oude Audi de boodschap op mijn display van "Ignition Lock Failed" met daarbij een sleutel met een streep erdoor. Deze foutmelding komt niet in het instructieboekje voor, komt niet te voorschijn als de computer wordt uitgelezen en mijn dealer kan er ook niks over melden.

    Iemand anders een idee wat het precies betekent en wat ik er eventueel aan moet doen?

    Groet,
    Erik

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Ik vermoed dat je contactslot kuren heeft.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ignition Lock Failed

    Ik heb dit ook gehad bij mijn A4 bij 80dkm en toen is het contactslot vervangen. Auto was net buiten garantie en dealer wilde dat ik 125 euro af ging rekening. Uiteindelijk na een hoop gedoe 70% coulance gehad.

  4. #4

    Standaard Re: Ignition Lock Failed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macbelly Bekijk Berichten
    Ik krijg nu voor de 2de keer in mijn 4 jaar oude Audi de boodschap op mijn display van "Ignition Lock Failed" met daarbij een sleutel met een streep erdoor. Deze foutmelding komt niet in het instructieboekje voor, komt niet te voorschijn als de computer wordt uitgelezen en mijn dealer kan er ook niks over melden.

    Iemand anders een idee wat het precies betekent en wat ik er eventueel aan moet doen?

    Groet,
    Erik
    Je contactslot is defect, loopt al een topic over.
    Ooit eens iemand hier me geholpen, voor € 65,= (prijspeil jan-2011) is je probleem opgelost, als je het zelf doet.

    Info, lees dit hele topic maar eens door : http://www.audiforum.nl/forum/b8-200...ml#post1065822

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  5. #5

    Standaard Re: Ignition Lock Failed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Je contactslot is defect, loopt al een topic over.
    Ooit eens iemand hier me geholpen, voor € 65,= (prijspeil jan-2011) is je probleem opgelost, als je het zelf doet.

    Info, lees dit hele topic maar eens door : http://www.audiforum.nl/forum/b8-200...ml#post1065822

    Peeet

    Wat zouden de kosten zijn als je dit uitvoert bij een A6 Avant uit 2009?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •