Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: "Kokhalsende" Audi A4 Avant TFSI 2.0 model 2010 Quattro automaat

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard "Kokhalsende" Audi A4 Avant TFSI 2.0 model 2010 Quattro automaat

    Beste lezers,

    Mijn Audi A4 Avant TFSI 2.0 model 2010 Quattro automaat begint rare kuren te vertonen.

    Tijdens file rijden of tijdens het rijden in de stad na veel optrekken en afremmen begint de auto nadat ik afgeremd ben "kokhalsende bewegingen te vertonen"; de auto begint te schudden en (van voor naar achter) en ik moet de rem goed ingedrukt te houden om niet vooruit te schieten. Ik heb geen idee wat het is. Het zou de automaat kunnen zijn (garage kon niks vinden), filter of benzine toevoer misschien?

    Het treedt alleen op na een tijd gereden te hebben en alleen op het moment dat ik volledig afgeremd (stil sta) ben.

    Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

    Veel dank

    Eric

  2. #2
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: "Kokhalsende" Audi A4 Avant TFSI 2.0 model 2010 Quattro automaat

    Als de auto toch naar voren "bokt" als die stil staat lijkt mij dat de automaat niet volledig "ontkoppelt".. (Ben overigens A-technisch!!)
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  3. #3
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: "Kokhalsende" Audi A4 Avant TFSI 2.0 model 2010 Quattro automaat

    Er zijn al meer verhalen de revue gepasseerd over op hol slaande automaten. Maar ik dacht dat het alleen een probleem bij de Multitronic was. Probeer nog even verder te zoeken hier op het forum want je hebt lotgenoten.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •