Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 40 van de 40

Onderwerp: LEDs altijd even fel branden

  1. #21
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    En dit is de wetgeving over dagrijverlichting icm dimlicht


    Dagrijlichten: mogen gevoerd worden bij daglicht en moeten automatisch worden gedoofd wanneer de dimlichten worden ontstoken. Dagrijlichten zijn te herkennen aan de lettercode RL op het lampglas.


    Dagrijlichten branden extra fel ivm de zon overdag. In het donker is het irritant omdat de dagrijverlichting niet naar beneden staan afgesteld en dus de tegenliggers verblinden. Rij maar eens in een tunnel een auto met alleen dagrijverlichting tegemoet versus een met xenon aan.

    En dan zal je ook vast weten dat geen enkele politieagent hier iets mee doet aangezien elk automerk andere manieren van dagrijverlichting hanteert. Vroeger mocht je zonder slecht zicht geen mistlampen vooraan en achteraan voeren. Tegenwoordig zijn er zat fabrikanten die van de mistpitten dagrijverlichting maken. Ook hun worden niet aan de kant gezet ervoor aangezien het voor de politie zelf niet meer duidelijk is wat nu wel dagrijlicht is en wat niet.
    Zelfde wanneer men aftermarket xenon inbouwt in een koplampunit die voor halogeen bedoelt is. Je verblind dan ook iedere tegenligger met het strooilicht dat je creeërd door dat er geen lensunits en geen automatische hoogte regeling op zit.

    Daarom zeg ik al staan je LED's fel of niet, aan de kant zetten ervoor doen ze echt niet. Ben al zat politie auto's voorbij gereden en tegemoet gereden en geen één die er iets aan deed. Ook tijden met after marked xenon rond gegereden en ook daar nooit voor aan de kant gezet, zelfs niet bij verkeers- en alcoholcontrolles.

    Kortom deze discussie is jaren geleden al gevoerd omdat men van gloeilampjes naar halogeen ging, daarna dezeflde discussie toen men van halogeen naar xenon ging en straks weer dezeflde discussie wanneer men van xenon naar LED over gaat.
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 22-10-13 om 16:05.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  2. #22
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    En dan zal je ook vast weten dat geen enkele politieagent hier iets mee doet...
    ...aan de kant zetten ervoor doen ze echt niet.
    Dat is natuurlijk geen argument om het te doen. Ik kan nog wel een paar dingen bedenken waar de politie niks tegen doet, maar dat betekend niet dat dat ineens legaal is.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  3. #23
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Jij rijd ook zeker nooit te hard dan
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  4. #24
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    En de mistlampen die gebruikt worden als DRL's branden veel zwakker dan mistlampen. Van die lampen komt te weinig licht om de weg goed te belichten. En de politie heeft hier wel degelijk bij invoering vaak auto's aan de kant gezet, omdat het voor hun toen ook niet duidelijk was.

    Maar ach, als ik een auto tegemoet kom met verkeerd afgestelde lampen of met mistlampen aan terwijl dit niet nodig is, krijg je van mij lekker grootlicht.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  5. #25
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Jij rijd ook zeker nooit te hard dan
    Waar mogelijk altijd, maar daar wordt door de politie ook veelvuldig op gecontroleerd, dus de vergelijking met jouw argument in post #21 gaat niet op.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #26
    draadloos
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Waarom ik het wil is omdat het mooi is... en ja een ander voordeel is dat men op de snelweg veel sneller van die linkerbaan af is voor me neus als het donker is. :P
    Hoop ik niet voor je dat ik een keer voor je rij, zal ik je eens rode ledjes laten zien :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Dat is natuurlijk geen argument om het te doen. Ik kan nog wel een paar dingen bedenken waar de politie niks tegen doet, maar dat betekend niet dat dat ineens legaal is.
    Ik zal je kenteken even noteren :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Jij rijd ook zeker nooit te hard dan
    Te hard rijden is kwa irritatie niet te vergelijken met het voeren van ondeugelijke verlichting....
    Laatst gewijzigd door tom; 09-11-19 om 16:52.

  7. #27
    eirikur's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    90
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Bespeur ik hier nou een kleine tegenstander van felle leds
    dat is een knappe constatering, ik heb namelijk maar heel weinig aanwijzingen in die richting gegeven, nogmaals op een BMW coupe met chromen velgen vind ik het echt heel mooi
    A4 Avant pro-line S gletsjerwit
    BMW 320d high executive
    A3 E-Tron 2015 S-line gletsjerwit

  8. Ad
  9. #28
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door draadloos Bekijk Berichten
    Ik zal je kenteken even noteren :-)
    Die is al bekend in Leeuwarden hoor. Ik heb een automatische incasso bij die club.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  10. #29
    mouse1277's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    54
    Posts
    116
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    En dan zal je ook vast weten dat geen enkele politieagent hier iets mee doet aangezien elk automerk andere manieren van dagrijverlichting hanteert. Vroeger mocht je zonder slecht zicht geen mistlampen vooraan en achteraan voeren. Tegenwoordig zijn er zat fabrikanten die van de mistpitten dagrijverlichting maken. Ook hun worden niet aan de kant gezet ervoor aangezien het voor de politie zelf niet meer duidelijk is wat nu wel dagrijlicht is en wat niet.
    Zelfde wanneer men aftermarket xenon inbouwt in een koplampunit die voor halogeen bedoelt is. Je verblind dan ook iedere tegenligger met het strooilicht dat je creeërd door dat er geen lensunits en geen automatische hoogte regeling op zit.

    Daarom zeg ik al staan je LED's fel of niet, aan de kant zetten ervoor doen ze echt niet. Ben al zat politie auto's voorbij gereden en tegemoet gereden en geen één die er iets aan deed. Ook tijden met after marked xenon rond gegereden en ook daar nooit voor aan de kant gezet, zelfs niet bij verkeers- en alcoholcontrolles.

    Kortom deze discussie is jaren geleden al gevoerd omdat men van gloeilampjes naar halogeen ging, daarna dezeflde discussie toen men van halogeen naar xenon ging en straks weer dezeflde discussie wanneer men van xenon naar LED over gaat.
    Zucht........
    Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!

  11. #30
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.501
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard LEDs altijd even fel branden

    Adem in....adem uit. Relax😎
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  12. #31
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    en ja een ander voordeel is dat men op de snelweg veel sneller van die linkerbaan af is voor me neus als het donker is. :P
    En zo heten wij alle Audi rijders ineens asociaal.....

  13. #32
    eirikur's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    90
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 Fan Bekijk Berichten
    En zo heten wij alle Audi rijders ineens asociaal.....
    precies, Moderator, kan dit topic verplaatst worden naar het BMW coupe forum?
    A4 Avant pro-line S gletsjerwit
    BMW 320d high executive
    A3 E-Tron 2015 S-line gletsjerwit

  14. #33
    kozeetje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    39
    Posts
    88
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Iemand die een goeie waarde weet voor deze optie dat het nog mooi overeenkomt met de xenon en die niet "geel" uitlicht?

    Bedankt!

  15. #34
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard

    Haha, ik lees dit topic met veel plezier, en je ziet hier bevestigd hoe verschillend mensen onderling zijn. Prachtige reacties en argumenten van die "asociale" Audi rijders.
    Welnu, ik maak veel km's per jaar, vaak ook lange ritten tussen Brabant en Friesland/Groningen. Ik rij al meer dan 20 jaar alleen 8- en 12-cilinders die 2 ton wegen.
    Ja, ik hou van de linker baan. Ben altijd verbaasd dat ik daar zoveel mensen aan tref die daar met 120km/u in slaap gesukkeld lijken te zijn terwijl er op de rechter helft ruimte genoeg is tussen alle andere weggebruikers die daar ook 120km/u rijden. Er is ook geen blijk dat die koekblikrijders op de linkerbaan weten dat ze spiegels hebben waarmee ze ook achter hun kunnen zien wat er gebeurt...
    Ik heb ook een abonnement bij die club in Leeuwarden, heeft soms krijg ik een paarse envellop. Ja, ik ben iemand die geen probleem heeft voor een extra privelege te betalen, ik betaal eerlijk voor te hard rijden, dus dat doe ik ook. Als je geen prenten wil betalen, dan moet je ook niet te hard rijden, maar ook niet onnodig op de linker baan.
    Ik betaal gemiddeld maar 2 cent per overtreding, dus dat valt erg mee. Kwestie van efficiënt inkopen, denk ik dan.
    Persoonlijk denk ik dat als je die "asociale" bestuurders ken, deze allerminst saaie mensen zijn, je kunt het er goed mee te doen hebben. Ik geloof niet dat ik iets heb met saaie bestuurders die nooit eens harder dan 100...120km/u rijden, wil ik echt niet in mijn vriendenkring hebben!
    Verlichting idem dito, bij de alle auto's die ik koop check ik mijn koplamp units, geven ze genoeg licht of zijn ze dof of van binnen vervuild, heb ik strooilicht...
    Alle strooilicht ben je alvast kwijt, dat mis je op het wegdek voir je en daarmee verblind je tegenliggers. Een hoop automobilsten vervangen geen slechte koplamp units maar compenseren gele wazige en doffe koplampunits door er aftermarket xenon in te zetten of door de koplampen een stuk hoger af te stellen, lichtbundel schuin omhoog in plaats van omlaag. Dan gaan ze op 5 meter voor hun auto staan, en roepen: "Ja, het is nu dik in orde, ik zie een hoop licht nu!". Ze niet meer het wegdek en de strepen en verblinden alle tegenliggers.
    Ook zie ik verl bestuurders met goede koplamp units maar die hun dimlicht als grootlicht afgesteld hebben. En erg veel met felle mistlampen aan, selfmade of aftermarket DRL, en DRL's die in de felste stand staan.
    Welnu, bij mij stoort dat alleen als ik zelf een paar zielige koplampen met waxine lichtjes heb. Maar met wat mooie LED modificaties en DRL ook tijdens dimlicht op 100% begrijp ik wel wat die andere "asociale" (allerminst saaie) bestuurders met autorijden hebben...
    Als je dan ook nog big size car met vele luxe opties en het grote motorvermogen heb, dan ben je de koning op de weg!
    Js, niet iedereen is bevriend met de autofreaks die zich zo van anderen onderscheiden, maar ja, ze zijn er nu eenmaal... En op een car meeting zie je hoe fantatisch het is om in contsct te komen met andere "asocialen" bestuurders!
    Lekker in je getuned A8 over de snelweg jagen, ik betaal eerlijk voor die hobbie betaal ook meer motorrijtuigenbelasting dan die saaie koekblikrijders...
    Er zal best een verschil in autorijden en mentaliteit zijn, en ik sta idd bekend als een kleurrijk persoon bij vrienden, op mijn werk, en bij de politie. Daar is niets mis mee!
    I love it!

    Ik heb ook een Audi A7 4G 3.0 TFSI (stage 5 getuned) uit 2011, en de DRL heb ik al lang op 100% staan tijdens voeten van dimlicht. Nog nooit door tegenliggers geseind, nog nooit iemand voor me met een mistlamp.
    Borden zie je op een veel grotere afstand, dus je zou zeggen dat het toch wat zou verblinden, maar ik zie nooit reacties van medeweggebruikers.
    Ook de achtetlichten staan altijd aan, samen met de DRL en een hoop andere leuke VCDS tweaks:
    * Needle sweep aan bij contact aan
    (rode LED's langs schaal lopen mee)
    * Dagrijverlichting in felste stand
    met dimlicht aan, borden op grote
    afstand zichtbaar en ziet er super
    mooi uit in het donker!
    * Achterlichten nu altijd aan samen
    met de dagrijverlichting
    (dus ook als het dimlicht uit is)
    * Bochtverlichting met mislampen
    * *aan voorkant aan
    * Gordelbeep geheel uit
    * Automatisch Start-Stop systeem uit
    * Kofferdeksel openen en sluiten met
    afstandsbediening en knopje in
    bestuurdersdeur
    * Alarmbleepje bij het op alarm zetten
    * Hidden menu aan
    * Video afspelen vanaf USB stick aan
    * Audio streamen vanaf telefoon aan

    Dus die DRL naar 100% is kennelijk niet zo hinderlijk voor anderen, of ze zijn al die andere weggebruikers gewend die ook felle verlichting hebben...
    Laatst gewijzigd door tom; 09-11-19 om 16:50.

  16. #35

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Of het hinderlijk is of niet ligt aan de lamp. Sommige auto's gebruiken dezelfde LEDs voor DRL als voor dimlicht, en hebben dus afgestelde LED lenzen. Anderen gebruiken simpelweg LED spots die 30 graden bundelbreedte recht naar voren stralen. Geloof me, daar wil je NIET in kijken.

    Niet geseind worden is tegenwoordig ook geen maatstaf meer. Er zijn op elke rit zo veel auto's met slecht afgesteld dimlicht, continu groot licht, of van die kinderachtige jongetjes in hun grote dikke auto's met DAGRIJ lichten die IN DE NACHT op 100% staan, dat de spoelen van de bixenon solenoid inmiddels rood gloeiend staan van het seinen.

    Je bent gewoon asociaal bezig met fout afgestelde of fout gecodeerde verlichting. A7 rijder of niet, op dat moment ben je wat mij betreft gewoon zielig kikkervisje in een grote autowereld die zichzelf wil laten zien, en even wil laten zien dat-ie echt wel kei stoer is.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #36
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Ja, heerlijk hoor! Het maakt ook niet uit hoe je verlichting is of je rijstijl, vele topics zijn er over volgeschreven, altijd voor- en tegenstanders...
    Maar ik begrijp de vraag van deze TS heel goed.
    Ik ga niet in discussie of iets wel of niet mag, mensen zijn daarin geheel verschillend en dat kan ik goed waarderen.
    Ik zie veel DRL's die op 100% staan en ik heb daar geen last van, ik vind het zelfs mooi.
    Toen mijn DRL nog op 9% stond stoorde ik mij ook niet aan andermans felle DRL's, met goed uitgevoerde DRL's heb ik geen probleem.
    Gevaarlijker zijn lui die 's nachts zonder dimlicht rijden om zo hun DRL op 100% sterkte te houden. Ze hebben dan weinig licht voor hun op het wegdek. En nog erger, hun achterlichten en kentekenplaatverlichting zijn dan geheel uit, je ziet ze nauwelijks rijden!
    Mijn tip: als je iets doet, doe het dan goed!

  18. #37

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leonardo2000 Bekijk Berichten
    Mijn tip: als je iets doet, doe het dan goed!
    Precies! Dimlicht in de nacht, en DAGrijlicht overDAG. .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leonardo2000 Bekijk Berichten
    Borden zie je op een veel grotere afstand
    Als je beter ziet met je DRL dan je dimlichten, dan klopt er toch iets niet.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  20. #39
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Toch kan ik het begrijpen met verkeers borden, je DRL schijnt gewoon overal natuurlijk. Dus die borden bij ons in NL lichten dan zo fel op dat je het beter ziet. Je dimlicht schijnt natuurlijk niet zo hoog.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  21. #40
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: LEDs altijd even fel branden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6 Black Optic Bekijk Berichten
    Toch kan ik het begrijpen met verkeers borden, je DRL schijnt gewoon overal natuurlijk. Dus die borden bij ons in NL lichten dan zo fel op dat je het beter ziet. Je dimlicht schijnt natuurlijk niet zo hoog.
    Precies, je slaat de spijker op zijn kop! De borden zijn van veel grotere afstand goed leesbaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Als je beter ziet met je DRL dan je dimlichten, dan klopt er toch iets niet.
    Als ik mijn dimlicht uit doe, dan heb ik met mijn 100% DRL niet eens zoveel licht op de weg...
    Maar dan staan in ieder geval WEL mijn achterlichten aan, dat valt bij mij weer onder die noemer "Als je iets doet, doe het dan goed!".
    Ik zie lui in het donker rijden met alleen DRL's op 100% sterkte, zonder dimlicht en zonder achterlichten, dat vind ik dan weer asociaal...
    Maar ik rijd in de nacht wel altijd met dimlicht aan, die staan namelijk altijd op automatisch.

    Verder check ik bij iedere auto die ik koop de koplamp units. Ook al zjn deze niet vergeeld, als ik vermoed dat er wat strooilicht kan zijn, dan worden ze door mij al vervangen.
    En die dingen kosten voor een A8 en een A7 een paar duizend euro per stuk! Ik heb dan ook absoluut geen strooilicht, maar wel heel veel licht op de weg.
    Ook valt bij mij weer onder die noemer "Als je iets doet, doe het dan goed!".
    Ik zie ook mensen die met vreselijk matte en gelige koplampen rondrijden, gigantisch veel strooilicht hebben en nauwelijks licht op de weg.
    Dat lossen ze dan weer op door after-market xenonkitjes te monteren, en dan stellen ze ook nog eens hun dimlicht af in de grootlicht stand, omhoog dus!
    En dan ook maar gelijk de mislampen aansteken... Ja, dat vind ik dan weer asociaal, geen geld uitgeven aan fatsoenlijke verlichting.

    Ik rij nu al een tijdje zo met de DRL's op 100%, samen met mijn dimlicht, en heb nog NOOIT van iemand een lichtsignaal gekregen.
    En ik geef toe, ik kom erg veel auto's tegen die hun DRL's voor de nacht ook duidelijk op 100% hebben staan, en ze verblinden mij ook niet.
    Gewoon omdat ze hun koplampen goed afgesteld hebben, net als ik. En ook ik sein dan nooit, ik heb er gewoon geen hinder van!
    Kortom, het kan dus WEL!

    Het zijn meestal mensen die zelf geen DRL's hebben die klagen over DRL's van anderen...
    Wat een zeurpieten, koop dan zelf een echte auto!
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •