Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Handgreepverlichting werkt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    191
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Handgreepverlichting werkt niet

    Goedendag!

    Tijdens het monteren van mijn inklapbare spiegels, kwam ik erachter dat ik deurgreepverlichting in de auto heb zitten. Bovenin de handgreep zit een led diode, met een stekker erop. Van binnen de auto zie je ook een wit balkje zitten bovenin de schaal van de greep.
    Het probleem is simpel, ze branden niet!

    Mijn sfeerverlichting deed het ook al niet meer nadat de auto bij de dealer is geweest. Ik denk dus dat er wat instellingen teruggezet zijn.
    Sinds ik de auto heb, is mij nooit opgevallen dat ik verlichting in de deurgrepen heb zitten. Auto heeft wel volledig lichtpakket in het interieur.
    Op internet vond ik wel wat coderingen voor beide deuren om de deurgreep verlichting aan te zetten, namelijk in beide deuren het vinkje zetten bij deurgreepverlichting met vcds.

    Zijn er nog andere zaken die met vcds aangepast moeten worden misschien, die ervoor zorgen dat de verlichting wel werkt?

    Alvast bedankt!

    ( ik heb verder nog geen stroom gemeten met de multimeter.)

  2. #2

    Standaard re: Handgreepverlichting werkt niet

    In dit topic vindt je alle info, neem dat topic even helemaal door -> http://www.audiforum.nl/forum/model-...ml#post1054763

    Vermoedelijk is je lichtpakket geretrofit en zijn na het bezoek aan de dealer alle coderingen verdwenen (terug na af-fabriek).

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    191
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Handgreepverlichting werkt niet

    Bedankt. Wat er qua codering stond, had ik al staan. Ik heb de codering weggehaald, gesaved en weer toegepast. Ze branden wel nu, maar heel flauw. Wellicht dat het daarom niet eerder was opgevallen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •