Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi Smartphone Interface (ASI) Android

  1. #1
    sand0kan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    266
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Audi Smartphone Interface (ASI) Android

    Heb de ASI ook in mijn B9. Kreeg het met de 24 uur test icm android niet aan de praat. Nog even in de folder van de 24 uur gekeken maar daar wordt je ook niet wijzer van.

    Dus van het weekeinde weer aan het KLOTEN geweest.

    Kreeg het dus niet aan de praat dus RTFM dacht ik bij mezelf. Nou daar staat dus ook niks in behalve dat je android 5.0 of hoger moet hebben.

    Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat je de app android auto op je telefoon moet hebben. Dat staat dus nergens beschreven. Hup de playstore in hoor je me denken.

    Volgende tegenvaller. Er staat geen android auto in de store! Wat blijkt.......android auto wordt niet in Nederland ondersteund. Het moet niet gekker worden. Daar heb ik niets over gelezen in de manual of website of wat meer van Audi. Dealer heeft daar overigens ook niet naar gevraagd met welke telefoon ik zou gaan bellen.

    Dus in principe zou je dus betaald kunnen hebben voor een accessoire die niet as advertised werkt.

    Op diverse android fora gelezen dat je dan android auto handmatig moet installeren.

    Zo gezegd zo gedaan. Via deze site lukte het:

    http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

    Op mijn telefoon geinstalleerd...de audi in en fingers crossed. De app aangezet en door een aantal screens met machtigingen enzo gemoeten en toen werkte het as advertised.

    Nog geen ervaringen mee onder het rijden maar het ziet er erg simpel uit en werkt goed met de mmi. Bellen kan overigens buiten android auto om via MMI.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    43
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi Smartphone Interface (ASI) Android

    Later dit jaar komt Waze beschikbaar voor Android Auto. Je hebt dan meteen ook alle mobiele flitsers.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •