Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    73
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Hallo.
    Audi connect Webradio werkte op mijn Samsung S4 mini goed.
    Vorige maand een Huawei P30 lite gekocht en nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn Webradio aan de gang te krijgen.
    Als ik op mijn telefoon de WiFi verbinding Audi_MMI_6345 koppel, staat die verbinding, maar geeft de melding dat er geen internet verbindng is.
    Bij het WiFi symbool op mijn telefoon, staat geen slotje maar een uitroepteken. Van alles geprobeerd maar krijg het niet aan de gang.
    Probleem zit in mijn telefoonsettings want als ik de Samsung er weer aan hang werkt het wel.
    Laatst gewijzigd door frans vrijdag; 12-06-19 om 20:56.
    Audi A4 Avant 2.0 TDI met een hele berg opties. Probeer zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Hoi,
    Ik heb net hetzelfde probleem, op mijn telefoon (Samsung S8) zie ik dat er verbinding is met de Audi_MMI maar op de MMI van de auto staat "geen verbinding". Ik krijg het maar niet voor mekaar. Kan er iemand even aangeven wat ik mogelijks fout doe? Welke settings ik in de telefoon moet wijzigen misschien?Ik wil ook webradio spelen
    Dank,
    Tom

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    39
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Wanneer je telefoon verbonden is via de Wifi van de MMI verwacht de telefoon dat de MMI (hotspot) het internet "levert". Dwz dat je ofwel de hotspot via Audi moet activeren (duur!) ofwel een eigen simkaart moet gebruiken. Ik heb zelf geëxperimenteerd met een eigen sim ivm de webradio. Maar ben er snel weer van afgestapt. Het opstarten van de webradio is echt te traag om vlot te werken & de myAudi app moet actief zijn op de telefoon. Webradio streamen via bluetooth vanaf mijn telefoon werkt een heel stuk vlotter.

    Moest de webradio een vaste app zijn op de MMI (zonder tussenkomst van je smartphone), zou het pas echt bruikbaar worden.

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Beste,
    Er zit een sim kaart op de Audi (die zat erop toen ik de wagen kocht, met google earth abonnement tot november 2020). Ik kan mijn smartphone echter niet koppelen. Telkens ik in de verbindingsmanager mijn telefoon aanvink, wordt ie na 2 seconden automatisch terug gedelesecteerd. Ik krijg de telefoon dus enkel op de bluetooth, niet op de MMI en niet op WLAN. Zie foto aub.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg MMI.jpg (53,1 KB, 85 keer bekeken)

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    73
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Van alles geprobeerd maar ik krijg web radio maar niet aan de gang.
    Is er iemand in de buurt van Eindhoven die mij uit mijn impasse kan helpen ????
    Audi A4 Avant 2.0 TDI met een hele berg opties. Probeer zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen.


  6. #26
    Thijsvdvl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Posts
    102
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Ik woon in Hapert en werkt bij mij prima. Heb wel een iPhone. Wil gerust een keer meekijken.

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    73
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Hotspot van Audi connect SIM activeren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijsvdvl Bekijk Berichten
    Ik woon in Hapert en werkt bij mij prima. Heb wel een iPhone. Wil gerust een keer meekijken.
    Wil wel keer aan komen kun je mij contacten ?
    Audi A4 Avant 2.0 TDI met een hele berg opties. Probeer zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen.

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •