Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: SIM kaart voor Audi Connect

  1. #1
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    464
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard SIM kaart voor Audi Connect

    Mijn buurman heeft een A4 B9 met alle toeters en bellen er op. Auto komt uit Duitsland, maar Audi Connect werkt niet. Weet iemand waar de SIM kaart zit en of je nog een abonnement moet afsluiten?
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  2. #2
    Lion of Judah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    235
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: SIM kaart voor Audi Connect

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bugboy Bekijk Berichten
    Mijn buurman heeft een A4 B9 met alle toeters en bellen er op. Auto komt uit Duitsland, maar Audi Connect werkt niet. Weet iemand waar de SIM kaart zit en of je nog een abonnement moet afsluiten?
    Model 2016 losse simkaart, model 2017 vaste simkaart met de optie om een aparte, eigen simkaart toe te voegen. Te vinden in het dashbordkastje waar ook de SD kaartjes geplaatst kunnen worden. Je hebt in beide gevallen wel een abonnement nodig. Bij de standaard MMI was die standaard 3 maanden, bij MMI + 3 jaar. Welke modeljaar de auto is en welke MMI, is dus belangrijk om vast te stellen.
    Naast een abonnement moet je ook een account aanmaken maar ik ga er maar even van uit dat hij dat gedaan heeft.
    Laatst gewijzigd door Lion of Judah; 25-02-17 om 13:39.

  3. #3
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    464
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: SIM kaart voor Audi Connect

    Bedankt voor de informatie. De auto heeft een MMI+ systeem, maar we moeten even zien of het abonnement overgezet kan worden of dat je het als nieuwe eigenaar opnieuw moet afsluiten.
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  4. #4
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    464
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: SIM kaart voor Audi Connect

    Het blijkt inderdaad dat deze auto nog geen embedded SIM heeft met een abonnement van Audi. In dit persbericht (31 mei 2016) kondigen ze ook pas een SIM aan met onbeperkte data. Na installatie van een eigen SIM kaart (in het dashboardkastje) hebben we het probleem opgelost.
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: SIM kaart voor Audi Connect

    "Met alle toeters en bellen", Heeft je buurman ook toevallig het tour pakket? Waar ik n.l. dan benieuwd naar ben is of de predicatieve efficencie assistent werkt. In een Nederlandse B9 is dat gedeactiveerd door de importeur omdat het hier niet is toegestaan. Mijn dealer vertelde me dat het er wel inzit en zodra je over de grens bent dat het zou werken. NOT dus.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    48
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: SIM kaart voor Audi Connect

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trinity Bekijk Berichten
    "Met alle toeters en bellen", Heeft je buurman ook toevallig het tour pakket? Waar ik n.l. dan benieuwd naar ben is of de predicatieve efficencie assistent werkt. In een Nederlandse B9 is dat gedeactiveerd door de importeur omdat het hier niet is toegestaan. Mijn dealer vertelde me dat het er wel inzit en zodra je over de grens bent dat het zou werken. NOT dus.
    Dit is met coding wel te activeren. Dan werkt het nog steeds niet in NL, maar bijv. wel in België

  7. #7
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: SIM kaart voor Audi Connect

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plat1231 Bekijk Berichten
    Dit is met coding wel te activeren. Dan werkt het nog steeds niet in NL, maar bijv. wel in België
    Das nieuw

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •