Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Carplay microfoon volume

  1. #1

    Standaard Carplay microfoon volume

    In mijn nieuwe Audi A4 B9 Avant maak ik voornamelijk gebruik van Apple Carplay (met mijn iPhone 7). Ik gebruik Apple Maps vaak voor navigatie, Spotify voor muziek, etc. Mijn iPhone is via een standaard Apple kabel verbonden met de USB poort in de middensteun. Nu bel ik ook via Carplay. Ik krijg regelmatig de opmerking dat ik harder moet spreken, en richting de microfoon moet praten. Ik ging ervan uit dat de microfoon in mijn A4 gewoon niet geweldig was. Echter, vorige week ben ik midden in een gesprek geswitched naar BT - en dan klink ik echt stukken beter voor de andere partij.

    Dit is het enige audio issue dat ik heb met Carplay. De andere partij klinkt perfect. Ook muziek uit Spotify klinkt perfect. Als ik BT gebruik kan ik in het menu het microfoonvolume aanpassen. Echter, als ik Carplay gebruik - is er nergens een optie om het microfoonvolume aan te passen, ook niet op mijn telefoon. Ik heb in dit forum gezocht, en al uitgebreid gegoogled, maar ik kan hier niets over vinden. De enige optie die ik kan bedenken is geen Carplay meer gebruiken. Heeft iemand hier ervaring met het bellen met Carplay - en het microfoonvolume?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay microfoon volume

    Heb hier ook problemen mee. Slecht geluid. BT is veel beter. Mogelijkheden binnen Carplay vind ik ook veel te beperkt. Heb het een kans gegeven maar gebruik het daarom nu niet meer. Alles via MMI laten lopen vind ik fijner.
    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

  3. #3

    Standaard Re: Carplay microfoon volume

    Hier ook. Alles met betrekking tot Carplay heb ik uitgeschakeld. Weinig mogelijkheden, stomme kabelverbinding en als beloning slechte gesprekskwaliteit.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •