Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Als ik de centrale deurvergrendeling in mijn zak heb zitten worden de deuren soms onbedoeld ontgrendeld. Ik heb al 2x gehad dat ik in de ochtend merkte dat de achterklep de hele nacht open had gestaan. Dit heb ik met andere auto's nooit gehad, mijn Audidealer kent het probleem ook niet. De garagemedewerker adviseert dat ik de sleutels maar in een hoes stop. Ik heb al zoveel in broekzakken zitten dus dat vind ik geen optie. Ik hang de sleutels thuis maar in het sleutelkastje maar dat werkt niet als je ergens op bezoek bent.
    Herkent iemand dit? Wie weet een oplossing?

  2. #2
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Bij mij wordt de auto ook wel eens vanuit de broekzak ontgrendeld. Maar gaat dan weer automatisch op slot na een bepaalde tijd.
    Mijn kofferbak wordt echter niet door de sleutel geopend, alleen ontgrendeld. Kan je die functie niet uitzetten?

  3. #3

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Hallo en welkom @KeesRiets Vragen over een A4 kunnen gewoon in het A4 specifieke gedeelte. Het betreft een nieuwe A4 B9 zeker? Dan ben je zeker niet de enige. Er is een zoekfunctie, dan had je waarschijnlijk dit gevonden: https://www.audiforum.nl/forum/model...bediening.html

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Ik heb al bij meerdere B9's tijd van kofferbak knop aangepast naar 2sec ingedrukt houden. Standaard staat het op 0,8sec.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Hallo en welkom @KeesRiets Vragen over een A4 kunnen gewoon in het A4 specifieke gedeelte. Het betreft een nieuwe A4 B9 zeker? Dan ben je zeker niet de enige. Er is een zoekfunctie, dan had je waarschijnlijk dit gevonden: https://www.audiforum.nl/forum/model...bediening.html
    Dank je. Het is een A4 van 2017. Verder erg tevreden mee. Ik ga eens kijken of ik de kofferfunctie uit kan zetten. Maar daarmee is nog niet opgelost het feit dat de deuren af en toe ook even open gaan. Iedereen die toevallig langsloopt kan dat zien doordat de lichten dan aan gaan. Dat vind ik ook geen fijn idee.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ik heb al bij meerdere B9's tijd van kofferbak knop aangepast naar 2sec ingedrukt houden. Standaard staat het op 0,8sec.
    Ik heb het even gecheckt: de mijne staat al op 2 sec afgesteld. Ik denk dat het probleem zich voordoet als ik ga zitten, dan komt er spanning op mijn broekzak en dan worden de knopjes ingedrukt. Dan zal zelfs instelling op 5 sec niet helpen.
    Ik vind dit een minpuntje van Audi. Hier moet de Technik nog een Vorsprung maken.

  7. #7
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KeesRiets Bekijk Berichten
    Ik heb het even gecheckt: de mijne staat al op 2 sec afgesteld. Ik denk dat het probleem zich voordoet als ik ga zitten, dan komt er spanning op mijn broekzak en dan worden de knopjes ingedrukt. Dan zal zelfs instelling op 5 sec niet helpen.
    Ik vind dit een minpuntje van Audi. Hier moet de Technik nog een Vorsprung maken.
    Is het ooit eerder afgesteld geweest dan? Want standaard is 0,8sec.

    Het kan anders is ook volledig uit als het goed is.
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 05-02-18 om 15:47.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Met afstandsbediening in mijn broekzak wordt mijn A4 soms onbedoeld ontgrendeld

    Ik denk dat ik hem helemaal uitzet. Hoewel dat het probleem niet oplost dat de deuren af en toe even ontgrendeld raken.

    Ik weet niet wat de vorige eiganaar ermee gedaan heeft. Ik heb deze auto als Halbjahreswagen in D'land gekocht bij een dealer. De auto is door de dealer in een bijna nieuwstaat teruggebracht. 1 krasje op de bumper is na overlakken nog ietsje zichtbaar. Ik woon net over de grens dus dat is erg prettig qua BPM. Maar zelfs als ik 2,5 jaar BPM had moeten aftikken was ik nog voordeliger uit geweest.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •