Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Points of interest op virtual cockpit verbergen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Points of interest op virtual cockpit verbergen

    Op het navigatiescherm kan ik de points of interest zoals pompstations en parkeergarages verbergen. Dat lukt me echter niet op de kaart in de virtual cockpit (google earth kaart). Is dat wel mogelijk of moet ik ermee leren leven?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Leeftijd
    48
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Points of interest op virtual cockpit verbergen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JacoG Bekijk Berichten
    Op het navigatiescherm kan ik de points of interest zoals pompstations en parkeergarages verbergen. Dat lukt me echter niet op de kaart in de virtual cockpit (google earth kaart). Is dat wel mogelijk of moet ik ermee leren leven?
    Goedemorgen, dit is zeker mogelijk. Is in te stellen op de MMI. Ik kan nu even geen foto maken van het scherm, maar in het menu (Kaartinstellingen, daar waar de POI's van de MMI kaart te (de)activeren zijn is er ook een aparte selectie voor de kaart instellingen voor de Virtual Cockpit.

  3. #3

    Standaard Re: Points of interest op virtual cockpit verbergen

    Je hebt de rechteroptie knop op je stuurwiel reeds gecheckt (de knop met "[" rechts naast naast je linker scrollwiel)? Ik kan daarmee namelijk alle POI's aan/uitzetten welke op VC getoond worden.
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •