Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 98

Onderwerp: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Navi.jpg
    Beste,
    Dank voor je reactie, net nog is gecheckt via my.audi.com. Ik zie de rubriek met de kaartupdate niet staan. Bij jou staat dit tussen Het verzenden van bestemmingen en WiFi hotspot en datapaketten. Bij mij is het niet aanwezig. Ik vrees dus dat ik zelf geen updates kan doen.
    Grts,
    Tom

  2. #42
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Boeckx Bekijk Berichten
    Navi.jpg
    Beste,
    Dank voor je reactie, net nog is gecheckt via my.audi.com. Ik zie de rubriek met de kaartupdate niet staan. Bij jou staat dit tussen Het verzenden van bestemmingen en WiFi hotspot en datapaketten. Bij mij is het niet aanwezig. Ik vrees dus dat ik zelf geen updates kan doen.
    Grts,
    Tom
    Nee daar lijkt het inderdaad op.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Hallo SQ5R8,

    Ik heb net een tweedehands Audi a4 gekocht en was aan het kijken naar de mogelijkheden. Dit forum gesprek heeft het over kaart updates.
    map1.jpg
    Dit staat op MyAudi, Betekent dit dat ik de kaart van 2019/2020 kan downloaden en installeren of moet ik de kaart kopen bij audi?

    Nog een vraag, Ik wil graag de firmware updaten van het MMI MIB systeem. Kan ik ergens de geschiedenis zien van de bug fixes.
    Kan ik ergens de laatste firmware downloaden en installeren? of moet dat bij de audi dealer?

    Als deze vraag al ergens staat in dit forum sorry voor de post, ik kon niks vinden zo snel.

    Bedankt
    Martin

  4. #44
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123tol Bekijk Berichten
    Hallo SQ5R8,

    Ik heb net een tweedehands Audi a4 gekocht en was aan het kijken naar de mogelijkheden. Dit forum gesprek heeft het over kaart updates.
    map1.jpg
    Dit staat op MyAudi, Betekent dit dat ik de kaart van 2019/2020 kan downloaden en installeren of moet ik de kaart kopen bij audi?

    Nog een vraag, Ik wil graag de firmware updaten van het MMI MIB systeem. Kan ik ergens de geschiedenis zien van de bug fixes.
    Kan ik ergens de laatste firmware downloaden en installeren? of moet dat bij de audi dealer?

    Als deze vraag al ergens staat in dit forum sorry voor de post, ik kon niks vinden zo snel.

    Bedankt
    Martin
    Als het aanwezig is op MyAudi, dan gewoon downloaden, installeren op een usb en de update uitvoeren op de mmi.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Bedankt, het is gelukt om de kaart te installeren.

    Weet je toevallig waar ik de firmware kan updaten?


  6. #46
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123tol Bekijk Berichten
    Bedankt, het is gelukt om de kaart te installeren.

    Weet je toevallig waar ik de firmware kan updaten?
    Dat moet geloof ik via de stealert
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  7. #47

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Yup, de optie online updaten staat er maar voor de show.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Goedenavond. Eergisteren via de Audi webshop twee verleningen (mycarmanager en infotainment) gekocht voor mijn, uit Duitsland, ingevoerde A5. Spullenboel zoals VIN, maar ook bestellingen, doorgestuurd naar de dealer (Zijm Nijmegen). Telefonisch contact gehad en te horen gekregen dat ze ‘alles goed geregistreerd’ hebben. Ik werd niet helemaal wijs uit wat dat exact betekent, maar de tekst was ‘dat mijn account nu goed gekoppeld staat met mijn auto’. Getoetst of ‘geregistreerd’ ook ‘geactiveerd’ betekent... nee was het antwoord. Wanneer het geactiveerd zou worden was niet duidelijk.

    Weet iemand uit ervaring of de activatie nu ergens door iemand uitgevoerd gaat worden, oftewel categorie ‘even geduld’. Of weet iemand of ik ergens zelf nog op een knopje moet (laten) drukken?

    Alvast bedankt.

    -- Update 01-09-2020: Doorverwezen naar de klantenservice van PON. Blijkt, zoals ook gelezen in aantal forum berichten, dat er blijkbaar iets mis gaat in de activatie wanneer een Duitse auto Nederlands wordt. Inmiddels is het manueel gecorrigeerd, zojuist bericht gehad dat het binnen 24 uur zou moeten werken. Dat doet het nu al deels.
    Laatst gewijzigd door SamQ; 01-09-20 om 10:59.

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Smile Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Avond allemaal!

    Ik ben sinds 1,5 week trotse bezitter van een Audi A4 avant 2016 en kan ondertussen door de bomen het bos niet meer zien welke Audi Connect pakket ik zou moeten aanschaffen voor de functies die ik wil.

    Als ik het goed begrijp kan je met de Mycarmanager de auto ver- en ontgrendelen via de app, P positie opslaan, gegevens bekijken etc.
    Maar ik begrijp niet zo goed hoe ik bijvoorbeeld mijn navigatie kan updaten via Audi connect en de feature om thuis navigatie op te zoeken, naar de auto te sturen en dan bij instappen gelijk de navigatie voorgeprogrammeerd te hebben en weg te rijden.

    Opties zoals het weer, vluchtinfo etc. kunnen mij persoonlijk niet zo interesseren, het gaat vooral om de navigatie (google maps/earth?) en app features zoals vergrendelen etc.

    Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk..

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Hallo allemaal,

    Ik heb een soortgelijk issue als in dit topic, alleen net weer ff anders.
    Sinds deze week een A3 van 3 jr en 1 maand gekocht waarbij de 3 jr AC verlopen was.
    Nieuwe abonnement besteld via de Audi webshop, volgende dag alle connect diensten verlengd, behalve .... Google Earth.
    Deze staat ook nog gewoon op verlopen?

    Iemand hier bekend mee?

    Alvast bedankt Rene

  12. #51

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Ik heb vorige week Audi Connect Infotainment aangeschaft voor 150 euro voor 1 jaar. Via m’n kenteken werd het online geactiveerd. Ik gebruik een KPN prepaid simkaart. Dit geeft nog geen toegang tot op afstand openen/sluiten van deuren of bekijken van parkeerpositie e.d. Dat kost 85 euro nog eens voor 2 jaar. Google Earth blijkt te werk tot eind van 2020. Daarna wordt dat om technische redenen niet meer ondersteund. Blijft over wat andere online diensten die niet echt van belang zijn. Behalve real time file info. Dat werk wel mooi. Weet alleen niet of het ook echt actueel is. Ik had gedacht dat ik er ook kaartupdates bij zou krijgen. Maar blijkbaar had de vorige eigenaar de download limiet overschreden dus moet ik nu contact met de dealer zoeken. Kost 199 euro en nu in de aanbieding voor 99 bij een onderhoudsbeurt. Het zijn wel weer Audi prijzen! Voorlopig doe ik maar met wat ik nu heb.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Bedankt Yuyin, duidelijke reactie. Ik zie de voordelen van het infotainment systeem niet echt voor zo'n hoge prijs. Apart dat Audi zo'n hoge prijs vraagt voor hun navigatie updates, je zou toch denken dat als ze het wat aantrekkelijker maakten er meer mensen gebruik van gaan maken (tov gebruik van apple/google maps op mobiel)..

    De mycarmanager lijkt voor mij dan het pakket waar ik wel voor wil kiezen, deze is ook een stuk vriendelijker geprijsd. Voor de navigatie zou ik dan een andere oplossing voor moeten vinden, de mobiel is altijd een uitkomst (maar wel een beetje jammer als je zo'n mooie auto hebt)..! Bedankt voor je antwoord!

  14. #53

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchFig Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Ik heb een soortgelijk issue als in dit topic, alleen net weer ff anders.
    Sinds deze week een A3 van 3 jr en 1 maand gekocht waarbij de 3 jr AC verlopen was.
    Nieuwe abonnement besteld via de Audi webshop, volgende dag alle connect diensten verlengd, behalve .... Google Earth.
    Deze staat ook nog gewoon op verlopen?

    Iemand hier bekend mee?

    Alvast bedankt Rene
    Zelfde probleem. Sinds een week in het bezit van een hele mooie A5. Licenties voor audi connect waren een halfjaar verlopen. Toch maar een pakketje voor een jaar gekocht voor 150 euro (wat eigenlijk wel heel veel geld is voor wat je krijgt). Alles werkt, behalve Google Earth en dat was nu net om eerlijk te zijn de reden het pakketje toch maar aan te schaffen. Met Audi contact gehad. Als reden voor het niet werken van GE werd genoemd dat er een storing was. Kon wel even duren begreep ik. Niemand zou op dit moment gebruik kunnen maken van Google Earth in de Audi. Ik lees ook op internet dat deze dienst sowieso vanaf 1 jan 2021 zou verdwijnen voor alle modellen van een paar jaar oud... Als dat klopt, dan ga ik een deel van het aankoopbedrag terugvorderen.

    Iets anders: iemand ervaring met het aanmelden als hoofdgebruiker? Kan het zijn dat deze functie er gewoon niet op zit bij sommige modellen? Die van mij is van 2017 en ik kan nergens de optie vinden. Ook niet na reset, uitzetten datamodule en (tot nu toe) alle andere tips die ik op internet vond.

    Groet, Paul

  15. #54

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Het zou kunnen dat het een storing is. Mijn GE loopt tot eind 2020. Daarna stopt het inderdaad. Ik heb bij Audi aangegeven dat ze dat wel hadden mogen vermelden in de webshop want voor mij was dat naast live traffic wel de belangrijkste reden. Ik heb daar geen reactie meer op gekregen. Ik heb een soort van haat/liefde verhouding met Audi (en Apple). Supermooi en goed spul maar er hangt altijd een arrogantie om het merk.
    Ik heb ook problemen gehad met het aanmelden als hoofdgebruiker. Ik heb zoveel geprobeerd dat ik niet meer weet hoe ik het uiteindelijk werkend heb gekregen. Je moet er bijna hogere wiskunde voor gestudeerd hebben. Maar uiteindelijk heb je er niet zo veel aan om met de app of myAudi te connecten behalve het versturen van reisdoelen naar je mmi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  16. #55

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Ook anderhalve week geprobeerd Audi Connect te verlengen (zie bovenstaande berichtje). Uiteindelijk zowel MyCarManager weten te verlengen als ook Infotainment. In het licentieoverzicht (in de auto, via Audi Connect, dan de rechtertoets kun je alles oproepen) zijn netjes alle einddata zichtbaar zoals besteld... behalve inderdaad Google Earth. Die licentie staat op verlopen. Meerdere keren gebeld met PON. Werd eerst afgescheept met een onzin-mail over de data connectie en ‘ga maar naar de dealer’. Dat antwoord niet geaccepteerd en toen werd er via een andere PON-medewerker bevestigd dat de licentie tussen Audi en Google verlopen was. Met andere woorden, ondanks dat het nog in hun webshop staat, is Google Earth niet te verlengen.

    Denk dat er mogelijk twee opties zijn. Wachten op een alternatief. Ik las op een ander forum dat ze verwachten dat het gaat naar die kaarten waar onder ander Audi ook zelf in investeert. Kan niet op de naam komen, maar schijnt al te zitten in de nieuwe A7 meen ik. Andere opties om te proberen Google Earth aan te zetten zonder licentie via VAGCOM/ODB11.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. #56
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Op bepaalde modellen is het met een simpele firmware update op te lossen.

    Heb het gisteren nog op een Q2 gedaan.



    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  18. #57

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    @Rainesh ook mogelijk bij een a4b9 avant 2016-2017 model?

  19. #58
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door montysplace Bekijk Berichten
    @Rainesh ook mogelijk bij een a4b9 avant 2016-2017 model?
    Mmi update ja, maar welk mmi heb je erin? Basis of plus?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  20. #59

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Mmi update ja, maar welk mmi heb je erin? Basis of plus?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Ik heb de plus versie met het brede scherm


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. #60
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door montysplace Bekijk Berichten
    Ik heb de plus versie met het brede scherm


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Kun je mij een mail sturen?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •