Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Irritant geratel rond instrumentenpaneel bij 2000-3000 toeren

  1. #1

    Standaard Irritant geratel rond instrumentenpaneel bij 2000-3000 toeren

    Mijn wagen is van 2017, sinds laatste paar maanden hoor ik een irritant geratel wanneer de wagen koud is bij het acceleren tussen de 2000 en 3000 toeren. Klinkt als iets van plastiek dat los zit. Wanneer ik even aan het rijden ben en de wagen warm is hoor ik het geluid niet meer. Het geluid lijkt te komen ergens rond de virtual cockpit of ergens rond het stuur.
    Ik heb al proberen druk uit te oefenen op verschillende plekken op het dashboard maar kan niets vinden.

    De wagen is reeds naar de dealer geweest voor dit probleem, zou hebben het probleem vastgesteld en hebben tape aangebracht aan verschillende stukken van het dashboard maar het probleem is er nog steeds. Deze week gaat de wagen opnieuw naar de dealer om verder te zoeken naar de oorzaak.

    Zijn er hier nog anderen met een gelijkaardig probleem of iemand een idee waar dit vandaan zou kunnen komen?
    Ik heb geprobeerd dit geluid vast te leggen op mijn gsm, maar de gsm registreert het geluid niet duidelijk.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Irritant geratel rond instrumentenpaneel bij 2000-3000 toeren

    Hey clockx, had ik ook in mijn 2017 wagen, er bleek in een zekeringskastje in het dashboard een bevestigingsclipje los te zitten. Dat is onder garantie opgelost.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •