Resultaten 1 tot 4 van de 4

Standaard Lamp deurklink buitenkant vervangen

Ola,

Bij mij is het lampje van de deurklink linksachter stuk gegaan. Hij verkleurde in eerste instantie naar wit blauw en na 2 weken gaf hij het de geest.

In eerste instantie kreeg ik van de dealer (magazijn) te horen dat ik een nieuwe klink moest bestellen. Dat klonk mij enigszins belachelijk in de oren voor een lampje ter waarde van 20 cent (kostprijs).

Na wat zoeken bleek dat hij per sets van 4 de lampjes kon bijbestellen. Nu komt echter de uitdaging om het lampje zelf te vervangen. Ik lees dat het voor de A6 kan zonder de binnenbekleding te demonteren.

Mijn vraag is nu, heeft iemand instructies voor het lampje te vervangen van de buitenkant klink van een Audi A4 B9? Is dit iets wat een a-technisch (lees: 2 linkerhanden) zelf kan doen?

Mvg,

Tom
      A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

Skyline737's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2010
      Kudos
      87
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Standaard Re: Lamp deurklink buitenkant vervangen

A4 B9 Limousine Sport Proline S 2.0TDI S-tronic: Daytona - 19" PQI - Leder/alcantara - Dubbel glas - MMI Plus - Virtual cockpit - B&O soundsystem - DAB+ - LED koplampen - Afgevlakt stuur - Lederpakket - Lichtpakket - etc.
      A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
      Top, thanks!

A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

Skyline737's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2010
      Kudos
      87
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Mooi! Goed bezig.
      A4 B9 Limousine Sport Proline S 2.0TDI S-tronic: Daytona - 19" PQI - Leder/alcantara - Dubbel glas - MMI Plus - Virtual cockpit - B&O soundsystem - DAB+ - LED koplampen - Afgevlakt stuur - Lederpakket - Lichtpakket - etc.
      A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

User Tag List

Forum Rechten