Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 215

Onderwerp: A4 - B9,5 facelift MY2020

  1. #41

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Met je eens dat het B&O systeem van Audi veel te duur is.
    Ik heb zelf de standaard audio gekozen en zelf een actieve subwoofer onder de voorstoelen gemonteerd. Het geluid is nu werkelijk zeer goed!
    De bas staat op -2, waardoor de deur speakers veel minder vervormen. Middentonen klinken daardoor ook zuiverder. Daarbij nu een diepe en strakke bas.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  2. #42
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Kan iemand mij vertellen waarom de facelift standaard de 'radarogen' onderin de voorbumper heeft? Ook al bestel je geen adaptive cruisecontrol. Wat is dan de functie van die 'ogen'?
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 24-11-19 om 19:12.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  3. #43
    Thijsvdvl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Posts
    102
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Geen functie, zijn gewoon kapjes. Ik verwacht iets met goedkoper produceren.

  4. #44
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Mijn dealer bevestigt dit inderdaad. Zo lijkt het ook alsof elke facelift pdc voor heeft, maar dat zijn ook blindplaatjes.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  5. #45

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze auto. Rijdt geweldig, maar vanaf de dag van aflevering werken een aantal dingen niet. Mijn dealer zwijgt in alle talen mbt een oplossing. Uberhaupt met het geven van een reactie. Hopelijk is er op dit forum iemand die mij op het juiste spoor kan zetten!

    - Myaudi app geinstalleerd en “aangesloten op de auto”. Bij de laatste stap,het ingeven van mailadres en password in de auto krijg ik een foutmelding en het verzoek het later nog eens te proberen. Inmiddels circa 25x geprobeerd, met steeds hetzelfde resultaat. Als gevolg hiervan kan ik uitsluitend als “gast” in mijn eigen auto rondrijden. Lijkt me toch niet de bedoeling. (als detail: bij het opstartscherm van het MMI zie ik keurig mijn naam staan met de vermelding dat ik afstandsrechten heb)

    -(Mogelijk?) hierdoor verschijnt er boven in het touchscreen veelvuldig de foutmelding “fout bij verbinden, neem contact op met support”. Da’s eveneens storend en lastig, hierdoor is de bovenkant van het MMI bedekt en kan niet meer bediend worden.

    -Satellietkaartingegeven als voorkeurs weergave. Werkt meestal maar gaat soms “spontaan” overop weergave van platte kaart. Om soms na verloop van tijd weer terug te springen naar satellietweergave.

    -Sinds enkele dagen gebeurt het dat in het virtual display tijdens het rijden plotseling de melding verschijnt “navigatie wordt opgestart” (of iets dergelijks). Dat duurt ongeveer een minuut met als gevolg dat het MMI zichzelf uitschakelt. Meestal volgt een spontane herstart, maar het is ook een paar keer voorgekomen dat de auto meerdere minuten uitgezet moest worden voordat het MMI het weer deed.

    Herkent iemand dit? Alvast dank voor het meedenken!


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze auto. Rijdt geweldig, maar vanaf de dag van aflevering werken een aantal dingen niet. Mijn dealer zwijgt in alle talen mbt een oplossing. Uberhaupt met het geven van een reactie. Hopelijk is er op dit forum iemand die mij op het juiste spoor kan zetten!

    - Myaudi app geinstalleerd en “aangesloten op de auto”. Bij de laatste stap,het ingeven van mailadres en password in de auto krijg ik een foutmelding en het verzoek het later nog eens te proberen. Inmiddels circa 25x geprobeerd, met steeds hetzelfde resultaat. Als gevolg hiervan kan ik uitsluitend als “gast” in mijn eigen auto rondrijden. Lijkt me toch niet de bedoeling. (als detail: bij het opstartscherm van het MMI zie ik keurig mijn naam staan met de vermelding dat ik afstandsrechten heb)

    -(Mogelijk?) hierdoor verschijnt er boven in het touchscreen veelvuldig de foutmelding “fout bij verbinden, neem contact op met support”. Da’s eveneens storend en lastig, hierdoor is de bovenkant van het MMI bedekt en kan niet meer bediend worden.

    -Satellietkaartingegeven als voorkeurs weergave. Werkt meestal maar gaat soms “spontaan” overop weergave van platte kaart. Om soms na verloop van tijd weer terug te springen naar satellietweergave.

    -Sinds enkele dagen gebeurt het dat in het virtual display tijdens het rijden plotseling de melding verschijnt “navigatie wordt opgestart” (of iets dergelijks). Dat duurt ongeveer een minuut met als gevolg dat het MMI zichzelf uitschakelt. Meestal volgt een spontane herstart, maar het is ook een paar keer voorgekomen dat de auto meerdere minuten uitgezet moest worden voordat het MMI het weer deed.

    Herkent iemand dit? Alvast dank voor het meedenken!
    Ik rijd ook sinds oktober 2019 in deze auto rond en wat Audi Connect betreft heb ik ook dezelfde verschijnselen. Bij mij lukte het na heel lang proberen, op enig moment, om me als hoofdgebruiker aan te melden in de Audi. Maar of ik nu als gast gebruiker of als hoofdgebruiker ben aangemeld maakt in het Connect gebruik geen verschil. Ik zie zelden of nooit Google Earth overlay kaarten. Verkeer online zie ik ook zelden. Data rate van Audi Connect is erg laag want de Google Earth kaarten zijn erg wazig. Soort groen abstract landschap. Weerbericht opvragen duurt eeuwig, als het sowieso al werkt... Ik stuur de dealer e-mails voorzien van foto's wat ik zoal zie tijdens het gebruik.
    Laatst gewijzigd door VanVWnaarAUDI; 04-02-20 om 18:28.

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    image1.jpgimage2.jpg

    Nog een aanvulling op bovenstaande post:

    Dit is wat bij mij in de nieuwe A4 de Google Earth overlay kaarten voorstelt als deze het een keer per ongeluk doet... Maar meestal zie ik geen Google Earth overlay. laatst tijdens een rit van twee uur, sprong Google Earth overlay tevoorschijn na 1 uur en 45 minuten rijden. En op de terugweg deze helemaal niet gezien.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Ik heb exact dezelfde ervaringen als hierboven beschreven. Auto rijdt geweldig maar heb al een aantal keren spontane restarts gehad van de MMI. Bij de aflevering waren er al MMI problemen die opgelost zouden worden maar dat is helaas niet gebeurt. De Audi Connect app is ook op te huilen, tis 1 keer gelukt om een destination naar de auto te sturen maar daarna nooit meer.

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juppie Bekijk Berichten
    Ik heb exact dezelfde ervaringen als hierboven beschreven. Auto rijdt geweldig maar heb al een aantal keren spontane restarts gehad van de MMI. Bij de aflevering waren er al MMI problemen die opgelost zouden worden maar dat is helaas niet gebeurt. De Audi Connect app is ook op te huilen, tis 1 keer gelukt om een destination naar de auto te sturen maar daarna nooit meer.
    Ook in mijn auto spontane restarts van het MMI gehad. Krijg nooit verbinding met het voertuig. Laatste voertuigcontact dateert ergens in 2019. De App weet niet waar de auto geparkeerd staat omdat er geen verbinding is met het internet. Laat staan deuren openen/sluiten of een reisbestemming naar het voertuig sturen.
    Laatst gewijzigd door VanVWnaarAUDI; 04-02-20 om 18:32.

  11. #50
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    pff wat een reacties. Natuurlijk verwacht men dat het gelijk 100% perfect werkt, maar in de praktijk dus nooit.

    Systeem is net geintroduceerd, dus verwacht gewoon wat software updates ervoor. Er zijn altijd bugs in systemen,worden naar mate tijd steeds opgelost. Vorig MMI systeem in de A4/5 heeft iets van 6 software updates gehad vanaf begin tot recente versie.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  12. #51

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    VanVWnaar Audi en Juppy, allereerst dank voor jullie reactie. Ik ben ergens toch een beetje blij dat ik niet de enige ben met dit problem. In de tussentijd is er bij mij het een en ander gebeurd en verbeterd. Wellicht kan dit jullie ook weer helpen.

    Beginnen bij het begin. Apple car play maakt eveneens deel uit van mijn pakket. Niet lang nadat ik mijn bericht op dit forum neerzette, werkte ook die functie niet meer. Het viel me op dat de auto niet langer de Myaudi app activeerde waardoor de optie "apple car play" er niet meer was. Het handmatig opstarten van de app bood geen oplossing. Daarmee was voor mij de maat vol en heb ik de dealer nogmaals een mail gestuurd met alle klachten inclusief foto's. Hierop (wederom) geen enkele reactie gehad. (dit is dan ook na 3 nieuwe Audi's de laatste die hij aan mij geleverd heeft). Ik heb daarop Audi support benaderd en tot mijn vreugde konden zij mij wel verder helpen. Hoewel het me niet helemaal duidelijk is wat ze nu precies hebben gedaan, is er contact geweest met de fabriek. Lang verhaal kort: Ik kon direct daarna probleemloos inloggen met mailadres en password.
    Sindsdien- *tikt op hout -werkt alles behoorlijk goed. In ieder geval in de auto. Het functioneren van de app is een ander verhaal, dat is hier hetzelfde verhaal als bij jullie. Maar eerlijk gezegd kan ik daar iets minder van wakker liggen.


    Ik herken de slechte Google earth overlay foto's van jou niet, vanVWnaarAudi. Heb er net eentje gemaakt van de mijne en zal (proberen) die bij dit bericht plaatsen.


    Valt het jullie trouwens ook op dat de volledige uitval van het MMI vaak rond 8.30 uur 's morgens is?IMG_0722.jpg

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze auto. Rijdt geweldig, maar vanaf de dag van aflevering werken een aantal dingen niet. Mijn dealer zwijgt in alle talen mbt een oplossing. Uberhaupt met het geven van een reactie. Hopelijk is er op dit forum iemand die mij op het juiste spoor kan zetten!

    - Myaudi app geinstalleerd en “aangesloten op de auto”. Bij de laatste stap,het ingeven van mailadres en password in de auto krijg ik een foutmelding en het verzoek het later nog eens te proberen. Inmiddels circa 25x geprobeerd, met steeds hetzelfde resultaat. Als gevolg hiervan kan ik uitsluitend als “gast” in mijn eigen auto rondrijden. Lijkt me toch niet de bedoeling. (als detail: bij het opstartscherm van het MMI zie ik keurig mijn naam staan met de vermelding dat ik afstandsrechten heb)

    -(Mogelijk?) hierdoor verschijnt er boven in het touchscreen veelvuldig de foutmelding “fout bij verbinden, neem contact op met support”. Da’s eveneens storend en lastig, hierdoor is de bovenkant van het MMI bedekt en kan niet meer bediend worden.

    -Satellietkaartingegeven als voorkeurs weergave. Werkt meestal maar gaat soms “spontaan” overop weergave van platte kaart. Om soms na verloop van tijd weer terug te springen naar satellietweergave.

    -Sinds enkele dagen gebeurt het dat in het virtual display tijdens het rijden plotseling de melding verschijnt “navigatie wordt opgestart” (of iets dergelijks). Dat duurt ongeveer een minuut met als gevolg dat het MMI zichzelf uitschakelt. Meestal volgt een spontane herstart, maar het is ook een paar keer voorgekomen dat de auto meerdere minuten uitgezet moest worden voordat het MMI het weer deed.

    Herkent iemand dit? Alvast dank voor het meedenken!
    M.b.t. het eerste punt. Het aanmelden als hoofdgebruiker in de auto werkt t bij mij op basis van de combinatie mail adres en sleutel code (staat als eerste op transparant label)
    en dus niet op basis van maiadres en password (van bv MyAudi).
    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    VanVWnaar Audi en Juppy, allereerst dank voor jullie reactie. Ik ben ergens toch een beetje blij dat ik niet de enige ben met dit problem. In de tussentijd is er bij mij het een en ander gebeurd en verbeterd. Wellicht kan dit jullie ook weer helpen.

    Beginnen bij het begin. Apple car play maakt eveneens deel uit van mijn pakket. Niet lang nadat ik mijn bericht op dit forum neerzette, werkte ook die functie niet meer. Het viel me op dat de auto niet langer de Myaudi app activeerde waardoor de optie "apple car play" er niet meer was. Het handmatig opstarten van de app bood geen oplossing. Daarmee was voor mij de maat vol en heb ik de dealer nogmaals een mail gestuurd met alle klachten inclusief foto's. Hierop (wederom) geen enkele reactie gehad. (dit is dan ook na 3 nieuwe Audi's de laatste die hij aan mij geleverd heeft). Ik heb daarop Audi support benaderd en tot mijn vreugde konden zij mij wel verder helpen. Hoewel het me niet helemaal duidelijk is wat ze nu precies hebben gedaan, is er contact geweest met de fabriek. Lang verhaal kort: Ik kon direct daarna probleemloos inloggen met mailadres en password.
    Sindsdien- *tikt op hout -werkt alles behoorlijk goed. In ieder geval in de auto. Het functioneren van de app is een ander verhaal, dat is hier hetzelfde verhaal als bij jullie. Maar eerlijk gezegd kan ik daar iets minder van wakker liggen.


    Ik herken de slechte Google earth overlay foto's van jou niet, vanVWnaarAudi. Heb er net eentje gemaakt van de mijne en zal (proberen) die bij dit bericht plaatsen.


    Valt het jullie trouwens ook op dat de volledige uitval van het MMI vaak rond 8.30 uur 's morgens is?IMG_0722.jpg
    Tot op de dag van vandaag werkt bij mij de Google Earth kaart overlay zelden of nooit en als het werkt ziet het er wazig uit zoals op de foto's die ik eerder gepost heb. MMI restart heb ik twee maal spontaan gehad en daarna niet meer gezien. Dat was niet specifiek in de ochtenduren. Ik zal ook maar eens met Audi Support bellen met mijn Google Earth overlay problemen etc. Maar eerst eens uit zien te vinden welk telefoonnummer ik moet bellen...
    Laatst gewijzigd door VanVWnaarAUDI; 23-01-20 om 21:57.

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Zijn er Audi rijders met een nieuwe A4 en een goed werkende MIB 3 platform waarbij de Google Earth Overlay kaarten wel verschijnen in de MMI display's. Mijn vraag is hoe snel de Google Earth kaart verschijnt nadat de auto gestart is?

  16. #55

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Hoewel ik zeker niet zou durven beweren dat de mijne probleemloos werkt zal ik toch proberen een beeld te geven. Er zit namelijk weinig logica in. Vanmorgen werkte het voorbeeldig binnen enkele seconden. Soms duurt het een minuut, soms duurt het tientallen minuten. Het is echter ook voorgekomen dat het - na een rit van 1,5 uur- nog steeds niet werkte. Zeg het maar....

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    Hoewel ik zeker niet zou durven beweren dat de mijne probleemloos werkt zal ik toch proberen een beeld te geven. Er zit namelijk weinig logica in. Vanmorgen werkte het voorbeeldig binnen enkele seconden. Soms duurt het een minuut, soms duurt het tientallen minuten. Het is echter ook voorgekomen dat het - na een rit van 1,5 uur- nog steeds niet werkte. Zeg het maar....
    Dank voor je reactie. Duidelijk. Ik ga maar bij de dealer langs om de MMI te laten resetten. Wellicht kunnen ze de datamodule (waar de e-sim zich bevindt) eens resetten. Ik zie ook zelden of nooit verkeer online. Ik vermoed dan ook dat mijn auto zelden of nooit online is...

  18. #57
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    https://youtu.be/lOFFhB7Wo2Q


    -Ermöglicht durch Benzin-
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Hi,

    Ben nieuw op dit forum en mowt ff wennen...

    Ja, ik heb de Limousine gekocht en sinds twee dagen binnen. Rijdt absoluut geweldig. Wat ik op dit moment mis is een gedetailleerde handleiding bijv in pdf voor de MMI infotainment. Heb me suf gezocht op het internet en nog niet gevonden, als iemand wat weet. Krijg mijn spiegels niet ingeklapt wanneer de auto vergrendel, dus als iemand weet hoe dan graag antwoord. Natuurlijk kan ik naar de Audi dealer gaan maar had het graag zo vlug mogelijk ingesteld.

    Rijimpressie is geweldig, wat een heerlijke auto om in te rijden.

  20. #59
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Het knopje van de spiegelverstelling.


    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Remi, als dit het antwoord op mijn vraag is bedankt. Ik ga het straks uitproberen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Het knopje van de spiegelverstelling.


    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •