Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 215

Onderwerp: A4 - B9,5 facelift MY2020

  1. #81
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat werken. 18 april de nieuwe ophalen... Ik blijf het toch bijzonder vinden dat ik met de huidige pre-facelift nooit problemen heb gehad met Audi Connect. Blijkbaar is het systeem in de facelift significant anders (?) terwijl de functies gelijk zijn gebleven.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  2. #82

    Standaard

    Ik heb mijn A4 half maart opgehaald. Alles was netjes voor me ingevuld en ingevoerd. Mijn dealer in Dordrecht heeft dat allemaal perfect gedaan, Alles werkt vanaf de eerste dag erg goed. Ook de app werkt. Ik kan direct zien waar de auto is geparkeerd.

    Hier nog even een foto van mijn A4
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door tom; 24-07-21 om 06:45.

  3. #83

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koef Bekijk Berichten
    Ik heb mijn A4 half maart opgehaald. Alles was netjes voor me ingevuld en ingevoerd. Mijn dealer in Dordrecht heeft dat allemaal perfect gedaan, Alles werkt vanaf de eerste dag erg goed. Ook de app werkt. Ik kan direct zien waar de auto is geparkeerd.
    Zou jij van de versie-informatie van je auto eens een foto willen posten zoals ik ingesloten heb. Dan kan ik de verschillen bekijken. Als je op je touch screen naar beneden scrolt staan er nog meer gegevens op zoals mediadriver, Gracenote database, hardware en software versie.
    versie.jpg

  4. #84

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Die is toch weer anders. Bij mij alles in de 32
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door koef; 10-04-20 om 20:03.

  5. #85

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koef Bekijk Berichten
    Die is toch weer anders. Bij mij alles in de 32
    Dank voor de informatie. In Engeland spreken ze van een massive IT failure affects all A4 2020 vehicles...
    Ik herken daar zo'n beetje alles in....
    https://www.audi-sport.net/xf/thread...hicles.411321/


  6. #86

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Daarin staat ook de 3248 versie die ik heb en bij hun ook werkt.
    Laatst gewijzigd door koef; 11-04-20 om 10:56.

  7. #87

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    50
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Hi allen!

    Sinds een kleine maand trotse eigenaar van A4 business edition 35 TFSI S tronic met wat extra options. Rijdt heerlijk maar helaas wat problemen met de MMI zoals meerdere hebben. Continu moeten inloggen op mijn eigen account zonder reden.

    Helaas ook een grotere issue... Vorige week op de snelweg met dik 100km/uur een melding in het rood: "Er is een probleem met de aandrijftechniek, zet de auto direct veilig aan de kant". Naar de vluchtstrook gegaan, maar voordat ik hier aankwam ging de auto in een noodstop, alles viel uit. LEVENSGEVAARLIJK.......

    Auto staat nu bij de dealer, een van de sensoren gaf een foutmelding, maar hier is (nog) geen oplossing voor om dit te verhelpen. Enkel resetten en hopen dat dit niet meer voorkomt. Volgens de dealer zou de noodstop niet moeten kunnen, enkel een verlaging van druk en snelheid. Samen met de leasemaatschappij besloten niet meer te rijden, te groot risico. De dealer rijdt er nu in om te kijken of dit nogmaals optreed en na de pasen kijken we verder.

    Toevallig meer mensen dit meegemaakt?

    Groet,
    Michael

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelK Bekijk Berichten
    Hi allen!

    Sinds een kleine maand trotse eigenaar van A4 business edition 35 TFSI S tronic met wat extra options. Rijdt heerlijk maar helaas wat problemen met de MMI zoals meerdere hebben. Continu moeten inloggen op mijn eigen account zonder reden.

    Helaas ook een grotere issue... Vorige week op de snelweg met dik 100km/uur een melding in het rood: "Er is een probleem met de aandrijftechniek, zet de auto direct veilig aan de kant". Naar de vluchtstrook gegaan, maar voordat ik hier aankwam ging de auto in een noodstop, alles viel uit. LEVENSGEVAARLIJK.......

    Auto staat nu bij de dealer, een van de sensoren gaf een foutmelding, maar hier is (nog) geen oplossing voor om dit te verhelpen. Enkel resetten en hopen dat dit niet meer voorkomt. Volgens de dealer zou de noodstop niet moeten kunnen, enkel een verlaging van druk en snelheid. Samen met de leasemaatschappij besloten niet meer te rijden, te groot risico. De dealer rijdt er nu in om te kijken of dit nogmaals optreed en na de pasen kijken we verder.

    Toevallig meer mensen dit meegemaakt?

    Groet,
    Michael
    Mijn auto heeft intussen ook een software update gekregen naar versie 3248 en dat heeft enigszins gewerkt. Ik krijg nu wel Verkeer Online en Google Earth overlay in de virtual cockpit maar nog steeds kan ik geen weerbericht opvragen. Heel soms werkt het maar na minuten lang wachten. In een leen A1 na 4 seconden kreeg ik een weerbericht...
    Ook ik word nog steeds om de haverklap als hoofdgebruiker uit m'n auto gezet... omdat ik lange tijd niet aanwezig ben geweest...

    Motorisch rijdt het uitstekend en daar verder geen storingen in gehad.

  10. #89

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Volgens mij heb je alleen weer en verkeersinfo als je routegeleiding aan hebt staan. Van verkeer vind ik dat wel jammer. Met de vorige mmi kon je altijd verkeer raadplegen. Ik heb route bijna nooit aanstaan! Alleen naar onbekende bestemmingen!

  11. #90

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Hi Michael,

    Ik heb hetzelfde euvel gehad in januari met >100km/uur in de Schiphol tunnel diezelfde melding: "geen aandrijving, zet de auto direct veilig aan de kant". Ik heb het eind van de tunnel gehaald... de auto aan en uitgezet en kon toen gelukkig verder rijden. De dealer heeft niks kunnen vinden en sindsdien heb ik het niet meer meegemaakt maar beetje eng blijft het wel. Naast dit probleem, heeft mijn A4 ook last van alle bekende MMI problemen, en dat al sinds de aflevering in november. Het is gewoon om te janken...

    Nog steeds niks gehoord van de dealer over een oplossing...

  12. #91

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Toch is het opmerkelijk te zien dat er grote verschillen in software configuratie zitten binnen het nieuwe MIB-3 platform. Hierbij twee foto's van dezelfde reisdoel pagina van mijn A4 en een leen A1 die notabene ouder is dan mijn auto. Mijn auto heeft drie buttons en de oudere leen A1 zeven buttons. Ook grappig te zien is dat de leen A1 een LTE+ logo in de status bar heeft...
    A1reisdoelen.jpgA4reisdoelen.jpg

  13. #92

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Als je als myAudi gebruiker bent ingelogd vind je de zelfde opties als in de A1. Echter zitten ze onder het menu zoeken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  14. #93

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koef Bekijk Berichten
    Als je als myAudi gebruiker bent ingelogd vind je de zelfde opties als in de A1. Echter zitten ze onder het menu zoeken.
    Wordt jij overigens nooit als hoofdgebruiker uit je auto gezet met die 3248 software? Ik nog steeds.

    Hierbij de software configuratie van mijn auto. In de linker kolom de configuratie na de update van eind maart en in de rechter kolom de configuratie af fabriek.

    IMG_0792.jpg
    Laatst gewijzigd door tom; 24-07-21 om 06:43.

  15. #94

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Mooie kleur en fraaie wielen! Daytonagrijs?

  16. #95

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Dank je. Is Terra grijs. De lichte variant van Daytona.

    Ik ben er tot nu toch niet uit gegooid als hoofdgebruiker. Maar lange stukken heb ik nog niet tevreden door thuiswerken helaas!

  17. #96

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze auto. Rijdt geweldig, maar vanaf de dag van aflevering werken een aantal dingen niet. Mijn dealer zwijgt in alle talen mbt een oplossing. Uberhaupt met het geven van een reactie. Hopelijk is er op dit forum iemand die mij op het juiste spoor kan zetten!

    - Myaudi app geinstalleerd en “aangesloten op de auto”. Bij de laatste stap,het ingeven van mailadres en password in de auto krijg ik een foutmelding en het verzoek het later nog eens te proberen. Inmiddels circa 25x geprobeerd, met steeds hetzelfde resultaat. Als gevolg hiervan kan ik uitsluitend als “gast” in mijn eigen auto rondrijden. Lijkt me toch niet de bedoeling. (als detail: bij het opstartscherm van het MMI zie ik keurig mijn naam staan met de vermelding dat ik afstandsrechten heb)

    -(Mogelijk?) hierdoor verschijnt er boven in het touchscreen veelvuldig de foutmelding “fout bij verbinden, neem contact op met support”. Da’s eveneens storend en lastig, hierdoor is de bovenkant van het MMI bedekt en kan niet meer bediend worden.

    -Satellietkaartingegeven als voorkeurs weergave. Werkt meestal maar gaat soms “spontaan” overop weergave van platte kaart. Om soms na verloop van tijd weer terug te springen naar satellietweergave.

    -Sinds enkele dagen gebeurt het dat in het virtual display tijdens het rijden plotseling de melding verschijnt “navigatie wordt opgestart” (of iets dergelijks). Dat duurt ongeveer een minuut met als gevolg dat het MMI zichzelf uitschakelt. Meestal volgt een spontane herstart, maar het is ook een paar keer voorgekomen dat de auto meerdere minuten uitgezet moest worden voordat het MMI het weer deed.

    Herkent iemand dit? Alvast dank voor het meedenken!
    Heb een 35TFSI, geleverd eind oktober 2019 en heb vooral ook dat laatste probleem. Soms meerdere keren per rit, dagelijks, soms enkele dagen niet. Na meerdere meldingen bij de garage hebben ze toegegeven dat alle A4's van MY2020 dat probleem hebben en dat Audi zoekt op het probleem. Heb intussen zelfs een brief gekregen van de invoerder in België met dezelfde boodschap. Nu intussen zijn we april en heb ik nog steeds geen oplossing. Iets minder erg (eventjes toch) gezien ik toch nergens naartoe mag...
    Laatst gewijzigd door fdeville; 12-04-20 om 23:16.

  18. #97

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koef Bekijk Berichten
    Goed om te horen dat jij geen problemen hebt met de nieuwe mmi. Mijn A4 zal deze week gebouwd worden. Collega van mij heeft hem eerste week januari in ontvangst mogen nemen en hij heeft veel problemen. Vooral het niet kunnen aanmelden als vaste gebruiker. Zijn app doet het eigenlijk vrijwel nooit!

    Ik hoop dat als die van mij begin april geleverd wordt de meeste problemen er uit zijn.
    Bestaat er ergens een tracking waar je kan zien hoever men is met de productie van je wagen? aangezien je weet dat deze nu in productie gaat?
    Hebben ook een A4 besteld en was eens nieuwsgierig hoever men hier mee staat..
    COMING SOON: A4 B9 Facelift Avant (2020) S-Line 2.0TFSI S-tronic
    A6 2.0 TDI Oolong Grey - KW V1 Coilover - Dynamic LED - MIB II
    A4 1.9 TDI Ocean Blue - Air Ride - Bi Xenon retrofit

  19. #98

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    op 14 feb 2020 kreeg ik van A-point A'dam te horen dat dit nog niet beschikbaar is voor gebruikers.

  20. #99
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat werken. 18 april de nieuwe ophalen... Ik blijf het toch bijzonder vinden dat ik met de huidige pre-facelift nooit problemen heb gehad met Audi Connect. Blijkbaar is het systeem in de facelift significant anders (?) terwijl de functies gelijk zijn gebleven.
    Hij is vergelijkbaar met het MMI systeem in de nieuwe A6, A7, A8, Q7FL, Q8 en Etron. Ook in deze modellen zijn er nog de nodige problemen na div. updates.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #100
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Helder. Ik blijf tot nu toe gelukkig wel bespaard van grote problemen. Alles werkt. Wel is het systeem duidelijk minder stabiel in dataverbinding, maar tot nu toe niet storend.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •