Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 215

Onderwerp: A4 - B9,5 facelift MY2020

  1. #101

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze auto. Rijdt geweldig, maar vanaf de dag van aflevering werken een aantal dingen niet. Mijn dealer zwijgt in alle talen mbt een oplossing. Uberhaupt met het geven van een reactie. Hopelijk is er op dit forum iemand die mij op het juiste spoor kan zetten!

    - Myaudi app geinstalleerd en “aangesloten op de auto”. Bij de laatste stap,het ingeven van mailadres en password in de auto krijg ik een foutmelding en het verzoek het later nog eens te proberen. Inmiddels circa 25x geprobeerd, met steeds hetzelfde resultaat. Als gevolg hiervan kan ik uitsluitend als “gast” in mijn eigen auto rondrijden. Lijkt me toch niet de bedoeling. (als detail: bij het opstartscherm van het MMI zie ik keurig mijn naam staan met de vermelding dat ik afstandsrechten heb)

    -(Mogelijk?) hierdoor verschijnt er boven in het touchscreen veelvuldig de foutmelding “fout bij verbinden, neem contact op met support”. Da’s eveneens storend en lastig, hierdoor is de bovenkant van het MMI bedekt en kan niet meer bediend worden.

    -Satellietkaartingegeven als voorkeurs weergave. Werkt meestal maar gaat soms “spontaan” overop weergave van platte kaart. Om soms na verloop van tijd weer terug te springen naar satellietweergave.

    -Sinds enkele dagen gebeurt het dat in het virtual display tijdens het rijden plotseling de melding verschijnt “navigatie wordt opgestart” (of iets dergelijks). Dat duurt ongeveer een minuut met als gevolg dat het MMI zichzelf uitschakelt. Meestal volgt een spontane herstart, maar het is ook een paar keer voorgekomen dat de auto meerdere minuten uitgezet moest worden voordat het MMI het weer deed.

    Herkent iemand dit? Alvast dank voor het meedenken!
    Vandaag eindelijk de beloofde systeem update gehad en - na een paar ritjes- lijken de problemen allemaal opgelost te zijn!

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Ik heb een update gekregen in juni, maar die loste het probleem maar deels op: soms nog reset en ik moest telkens opnieuw inloggen. Eind augustus heb ik dan terug een update gekregen, en sindsdien werkt alles naar behoren. Dus die laatste update blijkt de goeie te zijn.

  3. #103
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Lijkt bij mij ook goed te gaan.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  4. #104

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty Bekijk Berichten
    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze auto. Rijdt geweldig, maar vanaf de dag van aflevering werken een aantal dingen niet. Mijn dealer zwijgt in alle talen mbt een oplossing. Uberhaupt met het geven van een reactie. Hopelijk is er op dit forum iemand die mij op het juiste spoor kan zetten!

    - Myaudi app geinstalleerd en “aangesloten op de auto”. Bij de laatste stap,het ingeven van mailadres en password in de auto krijg ik een foutmelding en het verzoek het later nog eens te proberen. Inmiddels circa 25x geprobeerd, met steeds hetzelfde resultaat. Als gevolg hiervan kan ik uitsluitend als “gast” in mijn eigen auto rondrijden. Lijkt me toch niet de bedoeling. (als detail: bij het opstartscherm van het MMI zie ik keurig mijn naam staan met de vermelding dat ik afstandsrechten heb)

    -(Mogelijk?) hierdoor verschijnt er boven in het touchscreen veelvuldig de foutmelding “fout bij verbinden, neem contact op met support”. Da’s eveneens storend en lastig, hierdoor is de bovenkant van het MMI bedekt en kan niet meer bediend worden.

    -Satellietkaartingegeven als voorkeurs weergave. Werkt meestal maar gaat soms “spontaan” overop weergave van platte kaart. Om soms na verloop van tijd weer terug te springen naar satellietweergave.

    -Sinds enkele dagen gebeurt het dat in het virtual display tijdens het rijden plotseling de melding verschijnt “navigatie wordt opgestart” (of iets dergelijks). Dat duurt ongeveer een minuut met als gevolg dat het MMI zichzelf uitschakelt. Meestal volgt een spontane herstart, maar het is ook een paar keer voorgekomen dat de auto meerdere minuten uitgezet moest worden voordat het MMI het weer deed.

    Herkent iemand dit? Alvast dank voor het meedenken!
    Dit is zowat de meest geciteerde post uit dit topic, zonder dat ik oplossingen kan vinden.

    Ik ben dus sinds maandag fiere eigenaar van een spiksplinternieuwe Audi A5 sportback en ondervind dus volledig dezelfde problemen als hierboven met mijn MMI.
    Zeer jammer voor een nieuwe wagen, nog meer jammer wanneer ik lees dat deze problemen al maanden aanslepen bij Audi.

    Mijn software versie is 3385.

    Heb nu bericht gestuurd naar de dealer, hopelijk komt daar een oplossing uit voort.

    Of zijn hier toch nog nuttige tips die ik over het hoofd heb gezien?

  5. #105
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    @Braeckie

    Laat je software updaten naar de laatste versie. Ik heb sindsdien geen problemen meer.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus


  6. #106
    Wynand1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    50
    Posts
    131
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Hallo,

    Ik had een vraag over ambient licht in de auto. Ik kan de kleuren veranderen in de deuren en bij het consol maar niet bij de voeten en onder de stoelen. Deze blijven
    wit en kan niet in de MMI vinden waar dit wel kan. Iemand een idee waar ik dit wel kan doen. Zover ik weet heb ik optie QQ2
    Alvast bedankt

  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    volgens mij kan je de led-verlichting in de voetenruimte niet aanpassen in de A4 B9.5, ook niet met QQ2.

  8. Ad
  9. #108

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wynand1973 Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ik had een vraag over ambient licht in de auto. Ik kan de kleuren veranderen in de deuren en bij het consol maar niet bij de voeten en onder de stoelen. Deze blijven
    wit en kan niet in de MMI vinden waar dit wel kan. Iemand een idee waar ik dit wel kan doen. Zover ik weet heb ik optie QQ2
    Alvast bedankt
    Ook al achter gezocht en kan je inderdaad niet aanpassen. Ook bij QQ2. Vindt ik zonde dat witte licht. Al eens zitten zoeken naar aftermarket LEDs maar nog geen goede gevonden in bepaald kleur.
    COMING SOON: A4 B9 Facelift Avant (2020) S-Line 2.0TFSI S-tronic
    A6 2.0 TDI Oolong Grey - KW V1 Coilover - Dynamic LED - MIB II
    A4 1.9 TDI Ocean Blue - Air Ride - Bi Xenon retrofit

  10. #109
    Wynand1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    50
    Posts
    131
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Bedankt. Dat is jammer dan. Ik zag volgens mij bij de B9 voor de facelift bij ambient light deze wel apart kon instellen en dit zit er nu bij mij niet in. Nu twijfel ik wel of dit een B9 was. Dit zag ik op YouTube.

    Groet,

    Wynand

  11. #110

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikey85 Bekijk Berichten
    Iemand een idee of deze achterbumper of diffuser op de gewone B9 zal passen?

    en inmiddels gelukt ? 😊

  12. #111

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rrkardol Bekijk Berichten
    en inmiddels gelukt ?
    Ik heb de gewenste bumper gekocht en paste perfect, of de diffuser past zou ik dus niet weten. Wel heb ik aangezien ik een S-line heb het laatste deel van de uitlaat (50mm) er vanaf gezaagd heb. Of je plaatst zoals Leon vertelde een andere uitlaat. Aangezien ik diesel rij en rechts achter de bumper de AdBleu tank geplaatst is, kan ik helaas geen dubbele uitlaat voeren.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door mikey85; 24-02-21 om 19:11.

  13. #112

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Dag Mikey,

    Ik zat toevallig naar dezelfde upgrade te kijken. Heb je misschien foto's van voor en na?
    Benieuwd hoe dat er uit ziet.
    En heb je toevallig ook de voorkant aangepakt?

    Gr. Jeroen

  14. #113
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen733 Bekijk Berichten
    Dag Mikey,

    Ik zat toevallig naar dezelfde upgrade te kijken. Heb je misschien foto's van voor en na?
    Benieuwd hoe dat er uit ziet.
    En heb je toevallig ook de voorkant aangepakt?

    Gr. Jeroen
    als hem even tagged krijgt hij bericht en kan hij antwoorden.
    @mikey85
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  15. #114
    Silver pearl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    145
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Ik heb een nieuwe B9.5 in bestelling staan met LED-koplampen met dynamische richtingaanwijzers achteraan (Business pack plus)
    Kan iemand me zeggen of deze animatie van de lichten dan inclusief is?
    Of is dit enkel voor de duurdere matrix lichten? Op zich allemaal LED dus is dit dan te coderen?
    https://www.youtube.com/watch?v=ZZfFGG4EHPY
    OOOO Vorsprung Durch Technik OOOO

  16. #115
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silver pearl Bekijk Berichten
    Ik heb een nieuwe B9.5 in bestelling staan met LED-koplampen met dynamische richtingaanwijzers achteraan (Business pack plus)
    Kan iemand me zeggen of deze animatie van de lichten dan inclusief is?
    Of is dit enkel voor de duurdere matrix lichten? Op zich allemaal LED dus is dit dan te coderen?
    https://www.youtube.com/watch?v=ZZfFGG4EHPY
    De animatie krijg je alleen bij matrix led inderdaad.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  17. #116
    Silver pearl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    145
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    De animatie krijg je alleen bij matrix led inderdaad.
    Na enig opzoekwerk lijkt het erop dat de animatie wel op de achterkant te coderen is.
    Ik heb al enkele bevestigingen gehad dat het lukt. Voorkant enkel als je de matrix lichten hebt.
    https://www.youtube.com/watch?v=k0ry2S0B_FI

    Zeer vettige filmkes uit taiwan van de nieuwe RS4!! :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=URXhHF5XzD4

    https://www.youtube.com/watch?v=rB3XzICc1a0
    Laatst gewijzigd door tom; 28-07-21 om 19:28.
    OOOO Vorsprung Durch Technik OOOO

  18. #117

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    589
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silver pearl Bekijk Berichten
    Na enig opzoekwerk lijkt het erop dat de animatie wel op de achterkant te coderen is.
    Ik heb al enkele bevestigingen gehad dat het lukt. Voorkant enkel als je de matrix lichten hebt.
    https://www.youtube.com/watch?v=k0ry2S0B_FI

    Zeer vettige filmkes uit taiwan van de nieuwe RS4!! :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=URXhHF5XzD4

    https://www.youtube.com/watch?v=rB3XzICc1a0
    Kan dit ook alsnog met FULL LED koplampen om het alleen te coderen achter?

  19. #118
    Silver pearl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    145
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Blijkbaar zijn er aanzienlijke vertragingen als je een panodak of trekhaak hebt in je bestelling.. Jammer genoeg bij mij dus ook.. Ongeduldig afwachten nu.. :-s
    Besteld mid juli..
    Laatst gewijzigd door Silver pearl; 23-08-21 om 16:56.
    OOOO Vorsprung Durch Technik OOOO

  20. #119
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silver pearl Bekijk Berichten
    Blijkbaar zijn er aanzienlijke vertragingen als je een panodak of trekhaak hebt in je bestelling.. Jammer genoeg bij mij dus ook.. Ongeduldig afwachten nu.. :-s
    Besteld mid juli..
    Op de Q4 is Pano dak 40 weken extra levertijd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #120

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 - B9,5 facelift MY2020

    40 weken. Diegenen die hem zakelijk gaan rijden en hun hoop gevestigd hadden op dit jaar hebben dan ook nog eens een financieel tegenslag.
    Mijn bestelde A4 verwacht ik ook pas in 2022 te krijgen. Besteld in Juli.

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •