Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    Hallo,
    onze lease policy laat niet toe om exta's te bestellen voor lease auto's. Alleen alles standard voor de A4 Avant Pro Line (2020 versie).
    Kan ik na levering audi virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met 7/10" kleurenscherm laten plaatsen?
    Wat zijn hiervoor de kosten?

  2. #2

    Standaard re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    De Launch Edition heeft standaard Virtual Cockpit.

    Kun je die ook leasen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    Helaas niet. Alleen 1 type om het hele process te standardizeren en zo veel mogelijk korting te bedingen.....

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    235
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    zoek en gij zult vinden

    https://www.audiforum.nl/forum/model...-inbouwen.html

    Verwijder je de VC weer als je de lease auto weer moet inleveren? Dikke kosten voor een VC...
    Laatst gewijzigd door snappaz; 11-09-19 om 19:22.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    Nieuwe info ontvangen van dealer: Ik ga voor de 'Smartphone interface' (Apple CarPlay) die standard geleverd wordt op de A4 Pro Line:
    Iphone via USB cable verbinden met standaard MMI 10" touchscreen om apps te tonen op touchscreen. Google maps starten en rijden maar. Kost niets!


  6. #6

    Standaard Re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    Goede oplossing! En die virtuele cockpit, ik vraag me af of dat echt wel fijn werkt. Ziet er wel geweldig uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohannesP Bekijk Berichten
    Nieuwe info ontvangen van dealer: Ik ga voor de 'Smartphone interface' (Apple CarPlay) die standard geleverd wordt op de A4 Pro Line:
    Iphone via USB cable verbinden met standaard MMI 10" touchscreen om apps te tonen op touchscreen. Google maps starten en rijden maar. Kost niets!
    Smartphone interface heeft niets met VC of BIS te maken. Waarom is dat een alternatief?
    Heb beide maar zou de VC niet willen missen.
    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Virtual cockpit plus of bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm plaatsen na levering

    Inderdaad niets met VC of BIS te maken. Wensen zijn veranderd nu ik de mogelijkheden van de standaard optie 'Smartphone interface' (IOS Carplay) weet icm 10" touchscreen.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •