Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: AC upgraden van basic naar comfort

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2023
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard AC upgraden van basic naar comfort

    Goede morgen,

    ik heb deze auto net gekocht en had geen nota genomen dat er bij audi verschillende versies van AC waren,toch niet van die aartd dat het invloed had of het feit dat er bvb geen ventilatie aanwezig was in de middenconsole achteraan.
    heb hiervoor Saab en mercedes gehad en was dit standaard aanwezig.
    ben zeker tevreden van de audi maar ben nu op zoek of het lukt om de comfort editie in te bouwen en dit kan met plug and play en ook met de vraag of er dan nog bijhorende aanpassingen moeten gebeuren ?
    ik ben nu eenmaal iemand die probeert om een toch zo luxe mogelijk versie te bekomen en moet helaas toegeven dat dit iets was wat me op onwetendheid genomen heeft.
    het is nochtans een zeer mooie versie ,s-line business versie en al de rest mùaar is er blijkbaar bezuinigd op de ventilatie versie.
    alvast bedankt moest er iemand me op de weg kunnen helpen.
    PS is het aangeraden om bvb ook mijn 3.5 versie te laten tunen of beter laten zoals het is om geen problemen nadien te hebben?

    Mvg Carlito

  2. #2

    Standaard AC upgraden van basic naar comfort

    Kan, maar je zal heel wat andere onderdelen moeten aanschaffen en je auto van binnen moeten strippen.
    @Der Bastler heeft het gedaan

    Info -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1818002

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2023
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: AC upgraden van basic naar comfort

    hey Peet,dit is wel een zeer grote update,proficiat zou ik zeggen voor dit toch wel mooie update.
    voor mij zou het enkel die comfort bediening voor ventilatie zijn en eventueel de ventilatierooster achter in middenconsole.
    en is de vraag lukt dit zonder ingreep van softwarematige updates en moeten er eventueel zoals je omschrijft hardware aangeschaft worden.
    alvast bedankt voor de link :-)

    Mvg Carl

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •