Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nieuwe A4: "Het systeem wordt geladen. Wachten aub..."

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    30
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Nieuwe A4: "Het systeem wordt geladen. Wachten aub..."

    Dag allen,

    Ik heb vandaag mijn eerste Audi, een Audi A4 Berline ontvangen.
    Bij het starten van de wagen geeft de MMI mij de optie om aan te melden met een nieuw gebruikersaccount of als gastgebruiker.

    Wanneer ik gastgebruiker selecteer kan ik muziek afspelen, navigatie instellen,..., maar is het niet mogelijk in de menus "Instellingen" of "Gebruiker"te gaan.
    Wanneer ik de optie kies om een nieuwe gebruiker toe te voegen, blijft volgend bericht op het scherm: "Het systeem wordt geladen. Wachten aub..."
    Bij het afhalen vertelde de verkoper me dat dit uiteindelijk wel zou laden, maar na meer dan 30 minuten proberen, blijft het bericht op het scherm staan..

    Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing voor?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    53
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Nieuwe A4: "Het systeem wordt geladen. Wachten aub..."

    Lijkt een bekend probleem te zijn. Ook mijn Audi heeft deze problemen. Waarschijnlijk is dit probleem inmiddels verholpen?? (volgens Audi ca week 09/2020). Bij mijn Audi heb ik dit probleem bijna niet meer, maar kan tot ca 3,5 uur duren tot systeem weer actief is. Opnieuwe starten geeft geen resultaat. Wel blijven de problemen met hoofdgebruiker helaas en online zijn van het systeem (data-probleem). Regelmatig krijg ik de melding 'gebruiker langere tijd niet aanwezig geweest' en weer overgang naar gastgebruiker...... Dit probleem wordt nu volgens Audi ergens medio zomer 2020 opgelost..........

  3. #3
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A4: "Het systeem wordt geladen. Wachten aub..."

    Maak een account aan op https://my.audi.com en stel daar in dat je hoofdgebruiker wordt van je Audi. Als het goed is heb je bij je sleutels ook een doorzichtige sleutelhanger gekregen met daarop iets wat je moet wegkrassen. Dan verschijnt er een code. Bij mij was het zo dat je bij gebruikersbeheer je MyAudi account moet invullen plus de code en dan wordt je vanzelf de hoofdgebruiker in je MMI.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •